hoi hoi, Ik begin maandag met het boek mijn ideale gewicht deel 2 van sonja bakker. Ik wil er minimaal 10 kg af hebben. Wie doet er nog meer mee???
Ik moet even het boek opzoeken, als ik 'm kan vinden dan doe ga ik er ook maandag mee beginnen. Wil er 12 kilo af.
het is wel leuk als we uit hetzelfde boek werken dan kan je bespreken of je de recepten hebt gemaakt en hoe je die vond smaken. of wat je evt. anders zou doen volgende keer. en mocht er een keer iets instaan wat je niet lust of mag kunnen we elkaar helpen bedenken voor wat je het kan vervangen. ik ben klaar met de kilo's was ook al aan het afvallen voor de zwangerschap maar daar mee gestopt en nu heb ik zoiets ik ga niet zwak zeggen ja de feestdagen komen eraan dus ik begin 1 jan. want dan is er altijd wel iets.
trouwens ik ga maandag ook een ondergoed foto maken met gewicht erbij, nu geen groeiende zwangere buik maar steeds kleinere buik vastleggen als goed is. gelijk leuk om te plaatsen hier
Ik weet eigenlijk niet welk boek ik heb, maar ga ook geen andere kopen. Tenzij ik het boek niet kan vinden...
Ik 2jaar geleden voor mijn trouwen ook al van 100 naar 80 wil ik nu het liefst weer. Maar het is voor altijd je levenstijl veranderen om het zo te houden.
Ik doe ook mee!!!! Ik ben al begonnen met deel 1, maar ik heb de andere boeken ook. Voordat ik zwanger werd van Thijmen een paar jaar geleden ben ik met SB ruim 23 kilo afgevallen en ben ik van maat 46 naar maat 38/40 gegaan. Na de zwangerschap van Thijmen was ik weer wat zwaarder, maar kon 42 goed aan. Ik wilde toen niet extreem gaan lijnen omdat een 2e zwangerschap wel in de planning lag. Nu zit ik weer in maat 46/48 na deze zwangerschap.... Nu wil ik er weer 20kilo af!!! Ik hoop dat het ons gaat lukken en dat we elkaar kunnen steunen wanneer nodig.....
Hoi, hier is al een club voor, maar daar ben ik nog helemaal alleen. Misschien mag ik met jullie meeschrijven? Of kan het misschien samengevoegd worden? http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/290952-wie-doet-mee-sonja-bakker-veel-gewicht-verliezen.html
Ik heb trouwens wel het idee dat het afvallen wel veeeeeeel langzamer gaat dan een paar jaar geleden....
Vlinderbloem welkom kom ook maar gezellig meekletsen en de strijd tegen de kilo's. Wij kennen elkaar al van de augustusmama's. Misschien kort voorstellen wel leuk. Ik ben 25 en 11 aug bevallen van ons eerste kind jeremy. Al 2 jaar getrouwd en run een eigen kinderdagverblijf. Ik woog voor de zwangerschap 100 kilo en was tien kilo aangekomen, die zijn er alweer af maar wil terug naar de 80. Ik vind sonja altijd goed te doen maar volhouden is mijn zwakke punt, vindt alles zo lekker Heb ook dewii fit dus probeer dat elke avond even een half uurtje te doen. Ga nu slapen, dromend calorien verbranden
Even voorstellen dus.... Ik ben Cindy, 31 jaar, 11jaar getrouwd en moeder van Thijmen (2jaar, 10maanden) en Noah van 10 weekjes. Ben al eerder 23 kilo afgevallen mbv SB en wil nu weer een poging wagen. Nu eerst even slapen. Ben moe.....
Ik zal me ook ff voorstellen Ik ben 25 jaar bijna 26. ben 2 augustus via een keizersnede bevallen van een dochter Mirthe. Nu 10 weekjes oud. Ik ben getrouwd. Ik wil minimaal 10 kg afvallen ik woog in de zwangerschap op het laatst 95 kg. Na een week was ik al weer 80 kg. Maar de laatste weken erg veel chips enz gegeten. Dus nu al weer 5.6 kg erbij.
zo boodschappen voor eerste week sonja in huis. heb spullen moeten kopen die ik nooit gebruik. maar het is nog geen maandag dus repen chocola en chips zijn nog mee gegaan
Hier ook de boodschappen gister gehaald. OOk nog 1 zak chips. Zondag kan ik het goed afsluiten. Mirthe wordt gedoopt. En we geven kraamfeest. En om 16.30 komen ze koud en warm buffet brengen. Dus ga ff goed wat eten En dan maandag sonja