Wie heeft er ervaring met de first wheel city twin

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Fortunato, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fortunato

Fortunato Lid

14 okt 2008
    75
    0
    0
    Hay hay..

Inmiddels hebben we de knoop doorgehakt en gaan we een duo wagen kopen. Als onze baby geboren zal worden in november is onze kleine meid 1 1/2 en ik wil nog wel lekker blijven wandelen dus is dit toch de beste oplossing...

Nu ben ik op internet aan het orienteren en kom ik op de volgende kinderwagen uit; de first wheel city twin..
    Dit vanwege vooral de prijs..

Heeft iemand deze duo wagen ook en zijn jullie tevreden?
    Qua prijs/kwaliteit?

Ben erg benieuwddd!

ciaoo

2. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb het oude model van Marktplaats

Voordelen:
    *je kunt de zitjes en de reiswiegen naar je toe draaien of (ook afzonderlijk) andersom doen
    *twee losse kappen
    *maxi cosi kan erop
    *klapt makkelijk in en uit, zitjes gaan makkelijk erop en eraf
    *inderdaad niet al te duur (maar alle waar is naar zijn geld;))

Nadelen:
    *de zitjes zijn niet heel erg groot, als je kindje groot is, zit 'ie al snel 'krap', reiswiegje is ook klein
    *mandjes zijn erg klein en niet zo stevig
    *gordeltjes zijn niet heel handig, moet je door een lus halen, i.p.v. zo'n 'tweeweg' kliksysteempje wat ik van de Stokke en de McLarren gewend ben.
    *hij is nog best wel breed, ik kan net de deur ermee door

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier ook een en het grote nadeel is dat de zitjes niet groot zijn. Hier geen probleem want heb kleine kindjes maar kan me voorstellen dat het voor sommige mensen een groot nadeel is.

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    ik heb hem uitgeprobeerd in de winkel, maar vond die 2 kleine wieltjes aan de voorkant niet zo heel fijn. En denk zeker als je er straks 2 kindjes in vervoert dat dat niet heel handig is.

En inderdaad mn zoontje van 2,5 toen kon daar al niet fijn in zitten in de buggyinzet

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    wij hebben hem niet gekocht, mijn dochter kon met 20 maanden al niet meer in het zitje.

wij hebben de duowalker en zijn er érg tevreden over, op mp gekocht dus de prijs was mooi!

Deel Deze Pagina