Ik heb getest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by gait, Feb 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hallo meiden,

Nou toch maar even getest, :cry: :cry: Negatief,
    Maar nog niet ongi. Volgens mijn banner mag ik over 2 dagen testen maar de nieuwsgierigheid heeft het gewonnen van mij :oops: .
    Ik wilde nog even wachten... Ja nu is het dus wachten tot ik ongi word :cry: :cry: :cry:
    Als ik van het weekend nog niet ongi ben dan kan ik weer testen

2. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

Dec 29, 2008
    200
    0
    0
    oke! succes meid!
    ik duim voor je dat je zwanger bent!
    wachten duurt het langst he!
    vervelend is dat maargoed zit niks anders op!

liefs xxxbeebiexxx

3. muisje50

muisje50 Nieuw lid

Feb 5, 2009
    3
    0
    0
    hoi gait,
    erg he dat wachten.. Jammer voor je dat je test negatief was.
    Voelde je je ook al zwanger of was je gewoon erg nieuwsgierig?
    In ieder geval heel veel sterkte met wachten en ik hoop dat je volgende week positief kan testen!

4. Ik heb pijnlijke volle borsten en ben al de hele ochtend misselijk (hersenspinsel?). En ben nog niet ongi geworden.
    En mijn/onze nieuwsgierigheid was erg vooral we hebben deze cyclus zoveel geklusd, bijna bij de konijnen af :oops: :oops: .
    Mischien testen we te vroeg?

5. muisje50

muisje50 Nieuw lid

Feb 5, 2009
    3
    0
    0
    Het lijken wel echte zwangerschapskwaaltjes, dus wie weet. Misschien heb je inderdaad te vroeg getest en had je nog te weinig hormonen om goed te kunnen testen. Je zult toch nog een paar dagen moeten wachten helaas :(

Ik heb 2 maanden geleden ook gehad, ik voelde me echt zwanger, mijn borsten voelden anders en krampen in mijn buik. Ik was ook nog eens overtijd (met een hele regalmatige cyclus) dus ik wist eigenlijk wel zeker dat ik zwanger was. Maar de test was negatief, dus dat was wel een teleurstelling, ik geloofde het bijna niet. En na een paar dagen werd ik ongesteld. :( Ik hoop dat het bij jou anders is!

Ik denk dat er niets anders op zit dan te wachten, wel erg moeilijk en ook heel spannend!

6. Hallo Muisje,

Ik hoop het dat we tevroeg getest hebben, maar het is even afwachten. Wachten duurt zo lang zeker als je het zo graag wilt, maar dat geld voor iedereen op dit forum.
    liefs

7. gait, ik heb je topic verplaatst naar het juiste forumonderdeel.

8. Welke topic heb je hem geplaatst?
    liefs

9. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    hey hallo...
    ik zit nu 1 dag voor NOD en heb negatief getest....ik heb vandaag wel een een beetje last van bruine afscheding maar verder nog niks....heb al 1.5 krampen onder in de buik en werd vanmorgen wakker en voor mn idee waren mn borsten voller en steviger...

10. Hoelang is jouw cyclus wel niet? 34 dagen?. Ik wou dat die van mij zolang was, soms 17 en soms 21 dagen.
    liefs

11. Ik heb nog geen krampen en mijn borsten voelen vol en gevoelig aan.
    Heb geen afscheiding :oops: :oops:
    Liefs

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    speur je je ei op via tempen of ovutests? bij zo'n korte cylcus is het moeilijk te bepalen wanneer je je ei hebt.. maar euh...ik snap je ongeduld hoor.. heb ik ook niet.. vreselijk is dat...

13. Ik heb vlgs mijn gyn. zo rond de 14 a 15e dag mijn ei. We beginnen vanaf dag 8 na eerste dag van mijn ongi te klussen en dan elke 2 a 3 dagen. Dus voordat mijn ei komt klussen wij er al flink op los.
    Nou is mijn cyclus heel onregelmatig dus we moeten elke maand flink klussen (tot vervelends toe) in de hoop dat we het ei tegenkomen hihihi.

Maar soms is het niet leuk meer om elke 2 a 3 dagen te hobbyen, vooral als ej allebei volledig werkt en 's avonds wel eens moe bent.
    Alles voor de goede zaak. En bij jouw?
    liefs

Share This Page