Zoals de titel het al aangeeft welke is beter? Ik kijk vooral naar de dikte van het kussen. Ik heb een bebejou en een merkloos dun ding, die laatste wil ik niet weer. De luma vind ik er erg mooi uitzien ( ik gebruik bijna geen hoezen ) maar ik ken dat kussen verder niet. Tips zijn welkom
De luna heb ik ook, gebruik ook niet altijd een hoes. Ben er erg blij mee. Stuk dikker dan een aankleedkussen van bijv. De Hema
Ik heb nu de bebe jou thuis. Vergeleken met het hema kussen bijv. Vind ik heb een stuk dikker. Voelt goed stevig iig. Wilde geen aankleedkussenhoezen in eerste instantie. Maar vond hem te veel stof aantrekken. Als ik dit probeerde weg te vegen met doek wreef ik het meer uit dan eraf, dus toch maar hoezen.
Wij hebben bebe jou en zijn erg tevreden.hij is dik en lang.wij gebruiken hem zonder hoes,als het koud is een hydrofiele luier onder de rug.
ik heb ook die van bebe jou. Maar misschien stomme vraag, maar als je baby uit het badje haalt en erop legt, moet je dan eigelijk zonder aankleedkussen of met aankleedkussen doen? want de baby is dan toch nog nat? ook al doe je haar dan in een wikkeldeken denk ik zie soms waskussenhoes staan of aankleedkussen hoes, is daar nog verschil in dus?