Wie heeft er ervaring met de kruidvat ovulatie testen? Ik lees van alles en niet alles is positief, graag anders een advies (uit positieve ervaring) van een ander merk (ik vind clearblue te duur)? GROETJES Looky
lookingsome, ik heb ervaring met de sensitest. was erg duidelijk als je eisprong naderde itt andere ovu testen. van kruidvat testen lees ik vooral dat ze vaak vals positief geven.
heej dank je, heb er wel al 2 pakjes van gekocht maar effe polsen hier nu en anders gewoon wat anders kopen. waar haal je sensi?
Ik gebruikte eerst alleen kruidvat en merkte dat hij langer positief bleef. Heb toen sensitest aangeschaft en allebei gebruikt. Ze liepen gelijk, maar de laatste keer klopte er geen zak van. Kv bleef maar positief aangeven en sensitest niets. Ik vertrouw op sensitest en ga ze nu ook weer bestellen. Zijn gewoon op internet te bestellen.
ik heb vorige maand voor het eerst sensitest ovutest geprobeerd en was wel meteen zwanger, dus deze geven het wel goed aan!
Ik heb die van het kruitvat een ronde getest. ben daar op zich best tevreden over. Het klopt wel dat de test langer positief blijft (was bij mij 3 dagen). Maar wat maakt het uit? We hebben gewoon wat langer doorgeklust!
Heej, allemaal erg bedankt voor de tips/reacties! Voor het 1st op een forum, wel erg grappig dit! GRS!
Hoi, Ik test ook weleens met die van het KV en daar ben ik vaak vier dagen achtereen positief, wanneer ik de digitale van Clearblue gebruik dan is het twee dagen, ze zijn wel duurder maar ook veel handiger in gebruik daar hoef je zelf geen streepjes af te lezen maar krijg je een smilie te zien wanneer het zover is. Groetjes Shanna
hoi hoi nou ik ben daarintegen WEL erg tevreden over kruitvat testen! ik heb nu 3 a 4 maand kruitvat gebruikt en hij is inderdaad wel iets langer positief maar ...maar 1dag echt vette dikke lijn en word altijd netjes 14 dagen later ongi! ik had deze maand die van sensitest en die geeft bij mij helemaal niets aan terwijl kruitvat WEL een dikke vette lijn aangaf ik heb dus liever kruitvat dan sensi...
Grappig hè hoe iedereen de dingen anders ervaart. Het blijft lastig allemaal, ik had eerder nooit op (vruchtbare) afscheiding gelet, en deze maand dus wel, eergister en gisteren had ik dus wel helder slijm maar de test geeft nog geen streep aan - gebruik trouwens deze maand die van test point, via internet besteld, en dan voelt het meteen als nog de test niet goed is, maar ja dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Groetjes van Shanna