Heb even gekeken, leuke fietsen! Heb hier geen ervaring mee, maar ik heb een mama-fiets van cortina en die bevalt me uitstekend! Degelijke kwaliteit!
Ik ben er superblij mee.Lekker stevig en fiets en zit heerlijk Heb em nu 2mnd en paar keer per week en tot nu toe geen minpunten.
Ik heb hem sinds maart en ben er echt SUPER blij mee... rijdt heerlijk fiets geregeld naar mijn ouders (15km enkele reis) en dat is over dijkjes enz maar geen problemen mee. Krijg ook allemaal complimenten over de fiets omdat hij er zo mooi en vrolijk uit ziet (ik heb de rode fiets)
Klinkt goed allemaal!Ik ind overigens de lichtblauwe ook erg mooi!Dan is hij dus niet van lief maar "gewoon"lichtblauw.Wel zelfde model verder....Het sprak me zo aan dat het tevens een moederfiets is.Ik hoop in de toekomst nog een kleine te krijgen en dan is deze fiets wel erg handig dus!!! Nog meer reactie's zijn altijd welkom!!!
Ik heb ook de Lief fiets en ben er superblij! Elke keer weer heerlijk om de fiets te pakken en te fietsen. Mijn dochtertje vind het ook geweldig achterop. Ik heb er ook het bijpassende kinderzitje van Qibbel er bijgekocht.
ervaringen met het merk op zich zijn ook welkom hoor kris8! Ik kende het merk helemaal niet,maar het is wel degelijk dus begrijp ik?
Gister mijn cortina moederfiets gekregen. Het is een prima fiets met alles erop en eraan! Tip: kijk effe rond op internet! Heb op fiets 100 euro en op het stoeltje 28 euro bespaart! Succes met je keuze!
Bekijk bijlage 246473 Hier mijn Cortina mamafiets. Rijdt heerlijk vind ik zelf! En het kleurtje vond ik ook eens wat anders.
@Loezz Wauw dan heb je veel bespaard zeg!!En werd hij dan thuis bezorgd? Ik doe mee met het fietsplan.Kun je dan ook via internet bestellen??Geen idee eigenlijk....
Ik heb hem vandaag besteld in het lichtblauw met een mooie bruine rieten mand en fel gekleurde fietstassen erbij.Zit wat levertijd op maar dat maakt niet uit....