Vandaag de 20-weken echo gehad en we krijgen een stoere jongen!! Alles was dik in orde! de echoscopiste zei dat ze zelden zo mooi het hartje kon zien!! We zijn zo blij dat onze jongen helemaal gezond is! Dat wilde ik even kwijt, ik ben er zo vol van dat ik het wel van de daken kan schreeuwen! Alles krijgt nu echt vorm! Liefs, Een trotse moeder in spe
Proficiat! Wat leuk, een jongen... Je hoort zoveel meisjes de laatste tijd! Mooie ervaring is dat he, de 20weken echo!
Leuk joh! Zo'n lekker stevig knulletje Ik moet nog even wachten maar na die reactie van jou wil ik t nog meer weten !
Dank je wel, we gaan zeker genieten! De naam is al bekend! Zo mooi allemaal! Geweldig dat je echt alle organen kan zien op zo'n echo! En ze zei zelfs dat ie een plasje in zijn blaas had. Hihi! Ik ga nog maar eens onder de douche staan met deze hitte. Nog iemand daar zo'n last van vandaag? Tot nu toe viel het mee, maar vandaag.... Liefs, Moontje
wat mooi zeg!! en wat gaaf dat ze zelf konden zien dat hij een plasje in zijn blaas had!! ik kan haast ook niet wachten tot de 20 weken echo
Gaaf! Ik heb 2 jongens en kan je zeggen dat het gewéldig is!! Ze zijn zoooo leuk, lief en knuffelig daar kunnen de meiden nog wat van leren
Hee meis, ik zag het al staan in een ander topic en had je al een pb gestuurd. Wil je bij deze ook nog even zeggen dat ik het super vind, met name dat alles goed is, maar ook dat jullie een knulletje gaan krijgen. Gefeliciteerd!
Ik heb gisteren al een heleboel stoere kleertjes gekocht! Dat wordt echt mijn nieuwe hobby. babyshoppen! Wat geweldig zeg, al die kleine kleertjes! Ik kon me moeilijk bedwingen om niet veel meer te kopen dan ik nu heb gedaan (en geloof me...het is nu al een hele stapel) Liefs, Moontje
wat leuk zeg! en bijzonder he dat ze zoveel zien kunnen, geeft je gelijk weer een zo`n gerustgesteld gevoel dat van dat plasje vond ik ook zo apart, ik had vorige week ook een echo en toen konden ze ook zien dat het blaasje vol zat. ik blijf het allemaal onvoorstelbaar vinden. ik kan ook niet wachten op die 20 weken echo.
geweldig he om te weten wat het word, ik krijg ook een jongetje en ik zie zoveeeel leuke stoere kleertjes dat ik er ook moeilijk vanaf kan blijven, ik neem dan altijd maar geen geld mee haha kan ik ook niks kopen... Fijn dat alles in orde is!