Wie heeft er ervaring met de Minimonkey draagzak/hangmatje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mary Jane, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Beste meiden,

Deze vraag had ik waarschijnlijk moeten stellen voordat ik hem kocht, want ik kan er helemaal niks mee.

Mijn meisje is zes weken oud en heeft last van reflux waardoor ze veel huilt. Waarschijnlijk heeft ze ook nog hoofdpijn van de geboorte. Bij je dragen in een draagzak of doek moet dan helpen. Dus heb ik de minimonkey gekocht. Die kan je ook als hangmatje gebruiken. Maar mijn meisje verzuipt erin. Het is drama als we haar erin proberen te krijgen. Ze zakt helemaal naar onderen en je ziet haar helemaal niet meer!

Wie heeft (goede) ervaringen met dit ding?

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hoi!

Als je de minimonkey binnenste buiten draagt word hij kleiner! Dus de buitenkant word de binnenkant zeg maar.

Ik hoop dat het werkt! Gr Roxanne

3. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    dag Roxanne,

Dat las ik ook op hun site. Dat heb ik nog niet geprobeerd! Morgen maar eens doen.

Thanks

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik vond hem daarom ook waardeloos en heb hem weer verkocht! ;)

5. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Heb je ook een andere, betere gekocht?

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik heb de mijne ook weggedaan. Joey heeft het 2 weken fijn gevonden, daarintegen vind hij de babybjorn geweldig! Hij valt zo in slaap!

ik was hem zo kwijt op MP en had zo een andere gevonden!

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik heb hem ook, en vond het helemaal geweldig! ik gebruik hem nu niet meer want ik voel het heel erg in mn rug

8. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    vond je de minimonkey geweldig?

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    geweldig is een groot woord, maar was er wel heel erg blij mee!

10. Lucienne

Lucienne Lid

25 okt 2007
    58
    0
    0
    Vepleegkundige
    Regio Rotterdam
    Ik kon er ook niet veel mee, zoals meer dames hier. Eva verzoop erin, ik heb het één keer geprobeerd en daarna niet meer. Misschien kan ik het nu nog eens proberen, nu ze wat ouder en groter is. Als ik het nu wat vind, laat ik het weten :p

11. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Ik gebruik hem hier voor de heupzit, erg praktisch voor een snelle boodschap! Ben er dus wel tevreden mee.

Helaas kan ik je niet vertellen hoe jij je probleem moet oplossen. Misschien eens bellen met minimonkey?

Groetjes Six

12. StinkySocks

16 mei 2007
    95
    0
    0
    Ik heb hem ook gekocht ......
    Ben er niet echt happy mee .....idd ik gebruik hem pas sinds een week.
    Toen Yoshi zo kleine was vond ik dat ie der echt in verzoop.
    Nu gebruik ik hem als heup zit wel handig maar of het nou de moeite is? nu pas
    De baby Bjorn heb ik ook vond ik wel super ...helaas heb ik een groot ventje nu 9,5 kg en ik ben 1.57m groot haha dus behoorlijk zwaar.
    wat mijn ventje erg fijn vond was een gewone draagdoek.
    Ik zelf heb er een van life tree maar er zijn verschillende ...ik heb hem dan in de kiker vorm op me buik gebonden. Het is even moeilijk nadenken in het begin knoop hier en daar maar hij vond het fantastisch! Hij was meteen stil en viel ook snel in slaap......

13. Ik vond de minimonkey echt een onding, gauw weer verkocht. Daarna heb ik een rekkende doek van draagdoek.nl aangeschaft en dat was gelijk groot succes! Een baby zit/ligt hier natuurlijk in en de banden over je schouders voelen fijn aan. Het is even wennen met knopen maar dat wordt steeds makkelijker.

Ze zitten hier ook in een wat natuurlijkere houding in dan in bijvoorbeeld een Babybjorn.

14. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hier wel regelmatig als hangmatje gebruikt, ook ivm reflux. Ik gebruikt een knip voor in je haar om een zijkant aan de zijkant van de box vast te maken, zo kon ik haar in ieder geval nog zien ;) Nu gebruik ik m als heupzit...als draagzak vond ik hem niet fijn. Heb een babybjorn als draagzak.

Deel Deze Pagina