Wie heeft er ervaring met de mutsy 4 rider kinderwagen??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door emni, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    wij gebruiken sinds oktober de mutsy singel spoke bevalt super rijd lekker en stabiel, misschien een tip voor iedereen de extra boodschappen mand is ook erg ideaal deze hadden wij er extra bij gekocht maar wil hem voor geen goud meer missen je kunt lekker shoppen en alles kwijt en onderin is mijn ervaring wordt alles nog al vrij vies bij nat weer. Nu ook de mutsy buggy voor in de auto er bij gekocht deze rijd ook prima 95 euro en de voetenzak van het zit gedeelte en de parasol kun je hierbij gebruiken tenminste als de kleur natuurlijk overeen komt.

2. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even nieuwsgierig, hebben jullie een nieuwe of een oude punto? Wij hebben een oude en zijn nog aan het kijken voor een kinderwagen. Maar als inderdaad elke keer de wielen eraf moeten, is dat niet zo handig (je zou maar net door de modder in het bos hebben gelopen...)

3. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik heb ook een 4rider, op marktplaats gekocht voor 325 euro. Scheelt wel een hoop geld!

Ik ben behoorlijk tevreden, alleen vond ik de kinderwagenbak zo wiebelig. Mijn zoontje lag te trillen als we over een hobbelig weggetje reden. De zitting zit veel vaster.
    Ligt dat aan onze 2e hands of hebben meer mensen hier last van?

4. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Prima reiswieg, maar ik vind de wandelwageninzet heel slecht zitten voor een kleiner kindje. Onze kruimel hangt er vaak als een zak aardappelen in. Nu ze langzaam iets groter wordt wordt het een klein btje beter. Ook is er al vanalles aan de wagen stuk gegaan (bussen van de voorwielen, rem, kijkraampje in de kap, regenhoes), maar daar moet ik dan wel bij zeggen dat de garantie regeling heel coulant is en alles wordt gerepareerd of vernieuwd.
    De wagen zelf rijdt wel heerlijk. Vooral op wat ruwer terrein is het een fijne wagen. Met een kleine auto zou ik denk ik eerder voor een wat kleinere wagen gaan, maar als je genoeg ruimte in de auto hebt dan is het goed te doen.

Kortom, ik vind het kwalitatief geen fantastische wagen, maar hij rijdt/stuurt comfortabel en de service van Mutsy is prima (gekocht via prenatal).

Owja, bijna vergeten, maar vooral als je wat langer bent is het handig dat de reiswieg vrij hoog is. Voor ons was dit de voornaamste reden om deze wagen te kiezen. Je hoeft niet enorm te bukken. Ook is de duwstang heel goed te verstellen in drie standen.

Deel Deze Pagina