ik kwam op internet tegen dat er een narcose tandarts is in alphen aan dd rijn.nu is.mijn vraag wie is er wel een geweest of.heeft iets laten doen daar?? graag wil ik ervaringem horen
Een tante van mij is daar ooit naartoe geweest. Die heeft toen alles in 1x laten trekken en is er meteen een set kunstklappers ingegaan. Zij was er erg tevreden over
Geen ervaring mee. Maar hou er rekening mee dat narcose niet vergoed wordt door de verzekering en je dus wel een behoorlijk hoog kostenplaatje er door krijgt. Ook zijn er enorme verschillen qua prijzen die ze hanteren. Bijvoorbeeld Amalia kliniek in kerkrade tussen de 500 en 600 euro cdc in best ongeveer 1500 euro. (cdc heeft nu geloof ik een actie narcose gratis, maar alleen als je aan bepaalde voorwaarden voldoet)
Ik ga naar de amaliakliniek in Roermond. Daar ben ik 3 x geweest nu. Wat wil je precies weten eigenlijk? Ik ga erheen omdat ik exreem angstig ben voor de tandarts. Durf echt niet meer naar een "normale" tandarts.
Het is inderdaad handig om te weten waarom je naar een narcose tandarts wil? Voor welke behandeling en waarom niet bij een gewone tandarts?!
Inderdaad, wat al gezegd is en eigenlijk wat al gevraagd is. Vele gaan erheen ivm hun angst voor de tandarts, in zo een situatie word het eigenlijk afgeraden en kan je beter naar een tandarts gaan die je de tijd geeft om je angsten te laten minderen en je vertrouwen geeft dan naar een narcose tandarts gaan, daarmee gaat de angst namelijk niet weg en een bezoekje aan de tandarts zal nog vaak voorkomen. Maar vooruit, misschien heb jij wel een geheel andere rede dan angst en dan doe maar net alsof ik dit niet schreef . Liefs Hanneke.
mijn bovengebit is heel slecht heb een bacterie erin.heb al n keer meerdere kiezen laten trekken bij de kaakchirurg onder narcose toen.en is me heel erg tegegevallen.was een drama mar goed.en nu moet alles boven eruit omdat ik iedere keer ontstekingen enzo heb wat de tandarts niet wegkrijgt en mn hoektnd is afgebroken door vele wortelknaal behandelingen.en ik vind t trekken ook niet eens zo heel erg mr het enige waar ik tegenop zie zijn die prikken in mijn gehemelte.dus daarom was ik benieuwd nr de ervaringen bij de narcose tandarts.ben ook wel bamg voor de tandarts maar ga altyd wel netjes ieder hlf jaar maar tril byna de stoel uit.en nu hb ik weer n ontsteking en heb weer een antibiotica kuur gehad en bn er nu klaar mee na mijn vakantie wil ik actie gaan ondernemen