Bikini probleem

Discussie in 'De lounge' gestart door bezigbijtje, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ik schaam me heel erg dat ik me hier voor schaam (haha duidelijk hè?!) maar ik ga het er toch over hebben hier...:)

Ik heb altijd van die bikini's met broekjes omdat ik me schaam voor mijn bikinilijn. Ik heb daar altijd een klein beetje bultjes zitten door het scheren, maar hierdoor durf ik dus geen gewoon (en dus leuk) normaal broekje aan....:):( Het is niks extreems en denk dat veel meer dit hebben, maar ik durf het om die reden niet...

Nou vraag ik me dus al jaren af... ben ik daarin de enigste? Of...

En wat doe jij eraan om dit te voorkomen?

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb dit ook, schaamde me er eerst ook voor. Maar zelf zie je het beter als een ander.
    En wie loopt er nou te loeren naar je bikinilijn??
    Ik heb er dus voortaan een beetje lak aan:)

3. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Ik heb dit ook schaam me er ook best wel voor hoor daarom laat ik het nu harsen voor de vakantie kijken of dat scheelt ;)

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    die bultjes herken ik wel. Helpt het als je na het scheren insmeert met iets vettigs? (en evt dag(en) erna). Wat de broekjes betreft, zie je het echt, of moet je wijdbeens gaan om het te zien? En dan vraag ik me nog af wie daar op let

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik scheer mijn bikinilijn met een ladyshave op tondeuse stand, dan wordt het heel kort en zie je geen haartjes, maar op deze manier krijg ik geen uitslag.
    Een collega van mij had ook last van uitslag daar en gebruikt dan betadinezeep, dat schijnt goed te helpen.

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Dat zei mijn man dus ook;)
    Maar het zit meer tussen me oren denk ik:cool:

Nu ik mama ben en straie heb enz. denk ik ook van "ach wat maakt t uit" maar of ik dat ook nog denk als ik een bikini pas?:):p

Deel Deze Pagina