Heb ik nu wel of geen ei? zie album a.u.b.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door joschef34, 10 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joschef34

joschef34 Lid

4 feb 2009
    18
    0
    1
    Vrouw
    Roermond
    Dag Luitjes,

Ik ben nieuw hier en zit direct met een brandende vraag! Ik ben sinds 1 maand ovulatietesten aan het gebruiken. Omdat mijn cyclus varieert van 28 tot 36 dagen heb ik besloten deze testen de hele cyclus te gebruiken. Nu heb ik vanaf het begin een heel vaag streepje, tot eergisteren toen was er volgens mij een vrij duidelijke streep te zien (zie album). Is dit nou een teken van een eisprong? Ik kom er nl. niet meer uit.

Hopelijk kan iemand mij hier meer over vertellen.

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

je testen zijn iig positief..
    je kan je ei dan binnen 24-48 uur verwachten,

alleen zou ik even doortesten ..
    heb zelf dezelfde kv testen gehad net als vele andere hier op het forum en ik haat die dingen..
    ze blijven bij mij 5 dagen lang positief, zelfs als ik mijn ei niet verwacht ( net na mijn ongi)

maar als het streepje morgen bijna weg is, kan bijna zeker zeggen dat je ei dus daadwerkelijk komt..
    maar je hoeft niet de hele maand te testen hoor, dure grap.. en tot CD 10 kan je bijna onmogelijk je ei hebben, dus heeft eerder testen geen zin, want je ei groeit zo'n 2 mm per dag, dus dan kan je op CD 5 onmogelijk je ei al hebben

en ga ALTIJD uit van je kortste cyclus, anders kan je je ei missen..
    ook is het handig om als het streepje donkerder wordt, 2 keer per dag te testen om je piek niet te missen..
    als je bijv naar mijn album kijkt zie je dat ik 2-2 om 11.30 een positieve ovutest had, en dezelfde dag om 20.00 was ie alweer negatief..
    stel ik had die dag alleen maar 's avonds getest, dan had ik mijn ei gemist..

hier een handig schematje
    21 dag 4
    22 dag 5
    23 dag 6
    24 dag 7
    25 dag 8
    26 dag 9
    27 dag 10
    28 dag 11
    29 dag 12
    30 dag 13
    31 dag 14
    32 dag 15
    33 dag 16
    34 dag 17
    35 dag 18
    36 dag 19
    37 dag 20
    38 dag 21

liefs daantje

3. joschef34

joschef34 Lid

4 feb 2009
    18
    0
    1
    Vrouw
    Roermond
    Hoi Daantje, dankjewel voor je reactie! bij mij was de test die hierna kwam, wel nog een streepje te zien, maar iets vager dan die in mijn album. Ik heb wel vaker gehoord dat kruidvat testen niet goed werken, maar ik vraag mij dan af, of het ook kan zijn dat ik positief test, en misschien wel helemaal geen eisprong heb gehad? zou dat ook nog kunnen?

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

dat zou kunnen, maar de kans is groter dat je wel een eisprong hebt..
    je kan vals positief testen als je bijv PCO hebt, of door bepaald medicijngebruik.. en het kan ook aan de test liggen ( ik zou echt overstappen op een andere test, bijv sensitest.. goedkoper en duidelijker)

liefs daantje

5. joschef34

joschef34 Lid

4 feb 2009
    18
    0
    1
    Vrouw
    Roermond
    In ieder geval bedankt voor je informatie, mocht het deze maand niet lukken, ga ik volgende maand andere testen gebruiken. Ik hoor te veel negatieve verhalen over die kruidvat-testen.

Liefs Joke

Deel Deze Pagina