wie heeft er ervaring met de sensitest zwangerschapstesten?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door michelle2007, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    Ik wil je niet ontmoedigen, maar zulke streepjes had ik ook.
    Kruidvat 2 voor 4.99 bleef bij mij ook negatief, terwijl de test van testjezelf ook zulke streepjes aangaf.

2. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    ja denk dat het ook niks word nissy

3. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
  4. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik heb juist wel goede ervaringen met sensitest. zijn heel erg gevoelig.

heb ze bij mijn tweede zoontje gebruikt 5 dagen voor nod had ik al een schaduwlijntje en op nod ook een voorzichtig lijntje. terwijl alle andere merken nog niets gaven

toen ik met kerst heel erg misselijk was (en ik ben dat dus echt nooit) heb ik een paar dagen later ook getest met sensitest. toen had ik weer zo'n vaag schaduwstreepje. een paar dagen later werd ik ongi (slikte de pil gewoon maar was er een paar vergeten) alleen dit was zo gigantisch heftig dat er gewoon iets mis is gegaan en de zw.schap af is gebroken (god zij dank want mijn jongste is 3 maanden) het duurde 3 dagen en toen waren de lijntjes helemaal weg.

heb in die tijd ook met de kv getest daar kreeg ik witte lijntje? de mat care kreeg ik ook vage lijntjes.

dus bij mij zijn ze tot nu toe echt alleen positief geweest toen het ook echt zo was.

en geloof me ik heb er bij mijn 2e zoontje aardig wat versleten.

Deel Deze Pagina