ovu testen echt posi 3 dgn voor nod? wat betekend dit?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by joyce26, Jan 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo allemaal ik heb even een vraag ik zit nu ongeveer 3 dgn voor me nod en heb 11 dgn terug al een goed posi ovu test gehad maar nu blijven me ovu testen ook nog flink posi zelfs zo dat de testlijn donkerder is dan de controle lijn wat houd dit in weet iemand dit?
    bedankt joyce

2. faye24

faye24 Bekend lid

Jan 5, 2009
    781
    0
    0
    Hey meis...kan je niet echt helpen ben ik bang...heb weleens gehoord dat een ovulatietest positief uit kan slaan wanneer je zwanger bent.Heb dat zelf nog nooit gehad dus weet het niet..Lijkt me toch raar dat je nu pas je ei krijgt..dat kan toch ook niet.Heb je al een zt gedaan?

3. faye24

faye24 Bekend lid

Jan 5, 2009
    781
    0
    0
    oja hoe is je cyclus verder?

4. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    hoi nou ik deed de test eigenlijk om te zien of het streepje nou minder duidenlijk zou worden nu me nod datum eraan komt maar hij word juist duidenlijker dat vind ik best wel vreemd deed de ovu test omdat ik afgelopen cyclus een posi cb test had (zwangerschapstest) maar vrij snel daarna begon te vloeien en nu wilde ik weten wanneer me ei was maar die was meteen goed te vinden en ik was benieuwd hoe de ovu test nu zou zijn en ipv minder word hij juist duidenlijk net als toen ik me ei gevonden had.
    dit is dus ook de eerste ronde na me vmk.
    bedankt iedergeval voor je antwoord we wachten wel af.
    groetjes joyce

5. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hoi Joyce,

Ik zou er een zw.test tegenaan gooien. Het klopt idd dat een ovutest ook HCG kan meten en als je al 3 dagen een flinke posi ovutest hebt, zou ik het proberen. Het kan heel goed hoor dat je na je mk direct weer zwanger bent.

Hoop het voor je, laat je het ons weten?

6. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    @kweb kheb de foto s van de ovu test waar k me ei op had gevonden en die andere in me album staan ik laat het weten groetjes en bedankt joyce

7. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Nieuwegein
    meis, zijn dat ovutesten van kv?

wil je geen valse hoop geven maar de kv testen geven heel erg vaak vals posi aan. De eerste keer dat ik met ovutesten aan de slag ging, had ik ze ook van kv en die gaven alle 5 bij mij posi aan :(

desalniettemin zou ik wel een zw. testje gebruiken, gewoon voor de zekerheid....

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Dit zijn idd ovutesten van de kruidvat zo te zien, die geven bij mij zelfs vet positief als ik ongesteld ben, eigelijk alle dagen van de maand terwijl ik echt niet zwanger ben.. Hopelijk werken ze bij jou wel goed, en mag je posi testen met een zw test. Liefs

9. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    zijn volgens mij ook die van de kruitvat. Die bleven bij mij de hele cyclus zowat positief aangeven, echt troep dus......

10. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    hoi ja klopt het zijn de ovu testen van het kruidvat vriendin van mij heeft ze van sensi en daar heb ik ook een testje van geprobeerd en daar was de teststreep ook net zo donker al dan niet donkerder dan de controlestreep maar goed we wachten het rustig af zw test van cb de normale gaf vandaag nega als ik woensdag nog niet ongi ben dan probeer ik het weer opnieuw.
    groetjes joyce

11. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Nieuwegein
    ik zou proberen om een zw. testje van kv eraan te wagen. Men is daar over het algemeen het meest tevreden over.

Hoop het voor je

12. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik had dus ook al 3 dagen posi ovu test en bleek hartstikke zwanger!

zie album

liefs Ingrid

13. claudia1983

May 20, 2008
    14
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb op 7 januari (14 dagen na mijn laatste menstruatie) een positieve ovulatie test gedaan. Ik had afgelopen zaterdag (volgens kalender) weer mijn periode moeten hebben maar tot op heden nog niks. Ik had vanavond voor de fun eens een ovulatie test gedaan om te kijken of er nou weer 2 streepjes op kwamen. En inderdaad. Positiever kon niet. 2 Streepjes duidelijk te zien.

Groetjes Claudia

14. mosie

mosie Actief lid

Jan 15, 2009
    479
    0
    0
    Zelfde verhaal. Ik zou een zwangerschapstest doen, dan weet je het zeker..

15. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    hier ben ik weer tot nu toe nog geen ongi te bekennen hier nou heb ik ook de griep dus misschien dat het daaraan ligt maar morgenochtend ga ik een zw testje ertegen aan gooien en hopenlijk is die posi ik laat het jullie zeker nog weten.
    groetjes joyce

16. claudia1983

May 20, 2008
    14
    0
    0
    Hoi Joyce,

Ik wens je alvast erg veel suc6 voor die test en zal voor je duimen. Ik zal vanavond weer eens een ovu test doen om te kijken of die weer positief is. Als dat zo is ga ik denk ik ook maar weer eens een testje doen. Ik hoop dat die van jou positief is. Laat je het me weten?

gr Claudia

17. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    hey meis,
    dank je dat je voor me wilt duimen maar heb nog geen test gedaan ik durf niet ben veel te bang dat ie negatief gaat zijn heb niet echt klachtjes ofzo heb nu ook de griep dus ja pffff we wachten nog maar even af denk ik.
    en heb jij je ovu testje al gedaan? ben benieuwd ook voor jou zal ik heel hard duimen
    groetjes joyce

18. mosie

mosie Actief lid

Jan 15, 2009
    479
    0
    0
    Spannend hoor. Veel succes allebei. Ik duim voor jullie :D

19. claudia1983

May 20, 2008
    14
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb gisteren weer een ovu test gedaan en weer positief. 2 Dikke streepjes. Ik heb er nog 1 thuis liggen. Ik durf ook niet te testen maar denk wel dat ik van de week een testje haal. Voor de rest voel ik me eigenlijk wel goed.

Groetjes Claudia

20. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    hoihoi dat klinkt hoopvol ik duim echt keihard voor je :D

ik heb toch net maar een zwtestje gedaan en helaas nega met dezelfde urine nog een ovu test gedaan en die is posi zal foto in me album plaatsen zal van de week weinig tijd hebben om nog een testje te doen want me zoontje is flink ziek hoge koorts hoesten verkouden wil niet drinken zn oogjes zitten dicht enz als zn temp nog zo hoog blijft ondanks de zetpil dan wil de ha hem op laten nemen.
    groetjes en heel veel succes joyce

Share This Page