Hallo, Wij zijn nog op zoek naar een speelkleed voor op de harde vloer (parket). Het liefst een groter kleed dan een boxkleed. En ik wil ook niet van die speelkleden waar van die speelbogen bij zitten. Die kleden vind ik allemaal zo klein. Ik heb het idee dat zodra de baby kan rollen er vanaf rolt. Dus: waar kan ik een 'gewoon' speelkleed vinden, groter dan een boxkleed? Groetjes, Hanna76
Ik zag laatst bij Ikea een vrij simpel maar wel leuk speelkleed. Was geloof ik tussen de 20 en 30 euro. Hij staat hier op de verlanglijst.
Dat speelkleed van Ikea heb ik van de week gekocht. Wordt een cadeautje voor Sinterklaas. Ben erg benieuwd hoe hij het gaat vinden.
Je kunt ook een (oude) slaapzak (een gewone, niet een kinderslaapzak)gebruiken en die opengeritst op de grond leggen. Is lekker zacht en supergroot.
Die heb ik ook, heel handig ding en ziet er tenminste niet zo stom uit. Kan ze later gewoon ook nog in haar kamertje als kleedje hebben.
Hier ook het speelkleed van Ikea vorige week gekocht. De roze versie hij was 20 euro. Ze vind hem helemaal super om op de spelen, is nu echt haar speelplekje.
Heb een tijdje geleden een hele grote gehaald van winnie the pooh bij het kruidvat. Is groter dan een boxkleed. Ze krijgen die dingen regelmatig, dus je zou het in de gaten kunnen houden.
Wij hebben een sprei van IKEA, werkt helemaal super, kun je ook 1 of 2x dubbel vouwen als hij te groot of te dun is.
mijn schoonzusje heeft er 1 van de hema, onderkant is van plastic dus ook perfect voor buiten en hij was nietd uur
Haha, ja, maakt niet zoveel uit hoe groot het kleed is hoor, zodra ze door hebben hoe ze moeten bewegen zijn ze eraf.
Hmmm, ècht...? Dan misschien toch maar vloerbedekking hier doen. Kan ze/hij niet meer van de vloerbedekking afrollen...