Hij is deze week in de aanbieding te koop voor 90 Tomado keukenmachine RVS Tm-2436 Ik twijfel erg,op internet vind ik niet echt iets behalve de aanbieding zelf op de blokker site. En van een andere versie van tomado vind ik alleen maar negatieve dingen. Mijn man denk dat hij niet goed is. Waarom? Om de merk. Hij zegt dat je met dit soort dure aankopen beter voor iets kan gaan met een bekend/goed merk. Maar die zijn dan ook direct 100 duurder. Wie heeft toevallig deze keukenmachine? En bevalt hij? Heb je hem al lang? Of heb je er toevallig een die goed is rond het zelfde budget?zo ja welke
Ben het helaas wel met je man eens.. Tomado staat niet bekend als een goed merk. Heb je deze keukenmachine wel eens in de winkel zien staan? Ik wel en dat voelde allemaal zeer wankel en niet niet stevig aan. De kom is ook niet zo groot. De kracht van de motor(1000 watt) zegt in dit geval ook niks. Gaat om de aandrijvingen en niet om het aantal watt. De kom is ook niet zo groot. Als je er eentje wilt zou ik gewoon doorsparen. De aanbieding is natuurlijk wel goedkoop maar vrees dat goedkoop duurkoop is. Een kenwood patissier is goed en die is volgens mij 199 euro. Kitchenaid en andere kenwood modellen zijn ook top. Wij hebben zelf hier een bodum staan(199 euro) en daar ben ik wel tevreden over.
En in hetzelfde budget zou je eens kunnen kijken naar clatronics en bosch. Die laatste is in Duitsland goedkoper en die hebben zowel duurdere als goedkopere versies. Bosch is wel betrouwbaar. Zag de boschmum in een Duitse supermarkt in de aanbieding voor 80 euro. Onze albert heijn heeft er ook eentje staan.. Die was geloof ik ook niet zo prijzig. Wel op letten dat je een RvS kom hebt, anders zie je snel krassen.
Gelukkig dat ik de vraag toch heb gesteld. Ik ga eens even verder kijken naar de opties die jullie noemden. Bedankt allemaal. Dan maar iets meer uitgeven.