Weet niet zo goed hoe ik t moet omschrijven ik werk in de Thuiszorg en ik ken een hoop oudere mensen maar ook eenzame ouderen. Ik weet, dat is mijn "probleem" niet. Echter ik heb een hart voor mijn cliënten en het gaat mij echt aan m'n hart soms. Niemand hoeft alleen te zijn! vaak cliënten die geen contact hebben met familie door bijv ruzie of nooit getrouwd, geen kinderen, alleen vage nichtjes of een buurvrouw die toevallig de post brengt. ik ben dus op zoek naar een kleine attentie als blijk dat er aan ze gedacht wordt. Vind een kerstkaart te "makkelijk" maar ik zoek wat gezelligs. Iemand een idee?
Ietz van koffie of koekjes ofzo dat ze lekker vinden? Met een leuk kaartje en persoonlijke boodschap erbij.
Ik zou iets lekkers bakken. Je stopt tijd en liefde in een zelfgebakken koekje/cake en dat zou ik erg waarderen. Bovendien is een koekje bij de koffie altijd lekker!
Ik kan niet echt iets aanvullen maar wou je toch even een pluim op je hoed steken Super dat je aan je cliënten denkt, heel erg lief!!
Wat een ontzettend lief idee van je! Misschien een lekker flesje douchegel ( action ) met wat lekkers er bij ( bonbonnetje, koekjes of een klein flesje advocaat ). Als je gaat voor een theelichtje zou ik wel een kaarsje/ waxinelichtje op batterijen er bij doen.