Hallo dames, Ik heb vanochtend een uiterst gevoelige zwangerschapstest van zwanger en kids gedaan en dacht echt een tuurstreepje te zien, twijfelde wel over de kleur, maar na een druppeltje water zag ik m nog steeds een leek ie ook rozer (?).. Toen ik m een minuut of 20 later aan ml wou laten zien was het streepje weg.. (ook ik zag m niet meer..) Zojuist met geconcentreerde urine een kv 2v5 gedaan.. omowit.. Zal die vals positief geweest zijn? Heeft iemand ervaring met deze testen?
Ik heb die testen ook gebruikt en bewaard. De streepjes staan er nog steeds. Ik denk dat jouw test gewoon negatief was. Edit: ik had de casettes
Hier ook hele slechter ervaring met die testen! Genoeg streepjes gezien terwijl ik echt niet zwanger was!!
Hier positieve ervaring. Heb deze test gebruikt en tegelijk de kruidvat 2 voor 5 euro met zelfde urine. Beide testen streepje op te zien en voel me ook echt wel zwanger.
Hier ook positief. Nooit valse streepjes gehad en de midstream van Z&K was eerder positief dan kruidvat 2v5.
Ik had dat wel met de plustest van clearblue. Als de urine er doorliep was er een duidelijke streep te zien, maar na een minuutje was hij weg.. Dacht ik toen toch een minuutje dat ik zwanger was