Hallo Allemaal, Op dit moment zijn we aan het wikken en wegen wat we moeten gaan doen. De keuze is erg lastig. Wat zouden jullie doen? Ik heb dus lichte pco en endometriose. Op dit moment heb ik zo een lucrinspuit die je in "de overgang"houd. Per half augustus moet ik uit drie opties gaan kiezen en ik weet echt niet welke... :-k 1. Een 2e kijkoperatie om te kijken wat de schade is na die operatie en die endokuur. Nadeel er kan dan weer een bacteriele infectie optreden dus is gebeurd na de laaste HSG 2. Geen kijkoperatie maar doorgaan met IUI, we weten dan niet of het nog effectief is. Door hormonen wel weer endometriose 3. Starten met IFV ook weer hormonen. Ik heb zelf GEEN ivf ervaring. Ik weet wel van de IUI dat elke dag spuiten die echt een feestje was....Ik neem aan dat je bij IFV ook spuit? Bedankt voor het meedenken! #-o groetjes nicole
ik zou voor de ivf gaan omdat dit wat meer kansen bied denk ik ivf is idd ook elke dag spuiten tot aan de punctie. heel veel succes met de keuze meid