Kledingstijl

Discussie in 'De lounge' gestart door bianca1374, 21 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Ik heb net voor mijzelf 2 jurkjes en een rokje met een lang vest gekocht. Ik vind dat heerlijk zitten en ook netjes.
    Daarentegen draag ik ook graag jeans met een leuk blousje/shirt en een vest of colbertjes.
    Wat dragen jullie zoal in de winter.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zakelijk een jurkje, rokje of pantalon met een truitje of blouse en colbert of zo. Pumps of laarsjes eronder.
    Op woensdagen een broek of rokje met een truitje erop, of een shirt met lange (open) trui. Wat plattere schoenen eronder of boots.

Ik heb niet veel selfies waar ik helemaal op sta, maar dit had ik laatst aan op een zakelijke uitstapje.

Bijgevoegde bestanden:

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik draag steeds vaker jurken. En dan in de winter met een panty of legging eronder. Afhankelijk van het jurkje.

Ook draag ik broeken met een simpel shirt en dan iets erover van een jasje ofzo.

Maar ik ben niet heel ijdel. En ik hou totaal niet van kleding winkelen dus ik shop ook niet veel ;)

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou ja naast m'n sportkleding vooral zwart, skinny en boots haha.

5. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ik draag vrijwel altijd een jurkje. In de winter met een zwarte of donkerblauwe legging en lange of korte laarzen. Heb jurkjes met mouwen en die zonder mouw combineer ik met vestjes en blazers.

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Laat ik het er op houden geen broek. Draag altijd jurken soms rokjes. Vind jurken fijner zitten :)

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    heel klassiek. een goede jeans met shirtje, vestje, jasje pumps of laarzen.
    of een mooie strakke zwarte broek met iets nets erop.
    jurkjes en rokjes draag ik soms. vind ik in de winter te koud en vind alle pantys meer dan 20 den lelijk en leggings al helemaal.

verder ben ik van de parels, sieraden etc..

8. Manque

Manque Niet meer actief

Ik heb veel blouses. Die combineer ik met chino's of een skinnyjeans. Als het koud is doe ik er een vest overheen. Dr. Martens eronder of een paar gympen. Ik heb ook lakbrogues gekocht maar ik trek die maar heel soms aan, vind ze toch iets te aanwezig.

Ik heb ook veel verschillende jurkjes tot net boven de knie, maar die kan ik niet aan naar mijn werk, dus ik draag ze in het weekend. Die combineer ik in de winter met vest, dikke panty en dr. Martens.

En ik ben trouwens gek op hoeden en oorbellen :)

9. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Oh de winter is voor mij echt drama qua kledingstijl. Normaal draag ik veel jurkjes en rokjes met shirtjes. Maar de jurkjes zijn te koud, met leuk vestje erover nog steeds, een trui eronder is geen gezicht en een dikke trui boven mijn rokjes ook niet. Of ik krijg het eens voor elkaar om trui+jurkje/rokje er leuk uit te laten zien en dan gaan die grote dikke winterschoenen eronder... Lijk wel een clown.

Vandaag draag ik een zwarte broek en een saaie grijze sweater. Echt mijn ding niet maar ik ben een enorme koukleum dus het is kiezen tussen mijn eigen stijl dragen (waarin gewoon echt weinig warme kleding te vinden is) of lelijke saaie kleding maar het in ieder geval niet koud hebben.

10. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Ik heb geen vaste style. Ik draag waar ik die ochtend zin in heb. Vandaag was dat:

- zwarte jeans
    - groene blouse met grote bloemen
    - offwhite blazer
    - bruine oxfords

Maar ik heb ook jurken van King Louie, strakkere 60's-style jurkjes, pencilrokken en 50's-style swingrokken.

Ik draag wel bijna altijd platte schoenen.

11. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Grote oversized jurken/truien met of een jeanslegging/skinnyjeans of een maillot, met een gymp, een laars of een pump.
    Spijkerbroek met overhemd en jasje, maar ook de lekkere meutige jurkjes van steps en esprit met een wat dikkere panty/dunne maillot.

Ik heb niet echt 'een' stijl denk ik. Over het algemeen wat mutsig.

12. mamavan2moppies

mamavan2moppies Actief lid

15 feb 2016
    193
    80
    28
    haarlem
    Naar mn werk of uit een jurk, rok, pantalon, colbert, blousje etc. met pumps of laarzen.

In mn vrije tijd thuis spijkerbroek, gympen, T-shirt.

13. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Zwart!
    Het is dat ik en zwanger ben en extreem ben aangekomen, maar het liefst loop ik nog in mijn skatebroeken en hemdjes met kapotte panty's als mouwen rond. Maar helaas
    Dus nu gewoon een zwarte broek, zwart shirt en een lange zwarte vest

14. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Thermoleggings? Jurken met mouwen en dan een vestje er over? Eventueel thermo-ondergoed er onder? En lekkere lange laarzen.

15. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ja thermoleggings werken wel maar dan heb ik nog het probleem dat ik die grote schoenen eronder moet ipv een leuk klein zomerschoentje en dan voel ik me net zwarte piet, met grote schoenen onder een legging :D. Laarzen pas ik zelden met mijn kleine dunne beentjes.
    Jurken met mouwen zijn in mijn stijl echt weinig te vinden die er ook een beetje normaal uitzien (heb er wel eentje maar die is alleen geschikt voor een feestje ;)).

16. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Oh dat schoenenprobleem is wel lastig dan.

Ben nu wel benieuwd wat jouw stijl is. 🙈

17. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Skinny jeans, blauw, grijs of zwart, met een shirt en een vest of blazer erover. Op mijn werk wisselt de temp nogal qua ruimte, daarom draag ik altijd iets wat uit kan en waar ik nog een shirt onder heb.

Thuis idem.

18. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    ...

Bijgevoegde bestanden:

19. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Oh dat is wel behoorlijk specifiek ja. Ik snap het probleem, lastig. :(

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

mijn stijl...lastig omdat ik eigenlijk écht van alles heb. Meestal draag ik een mooie spijkerbroek, bloesje/trui en shawl, of een colbert erop. Of een jurkje/rok met een bijpassend vestje/jasje, zoiets. redelijk klassiek over het algemeen.

Heb altijd héél veel zwart gedragen, het laatste jaar ben ik veel meer kleur gaan dragen: gifgroen, knalgeel, fucsiaroze, bevalt me goed haha.

Maar ik draag ook rustig een skinny jeans of een leren colbert, of een lange rok met een blouse, ik draag dus van lief tot stoer, net hoe mijn bui is.

Deel Deze Pagina