buggy voor kleine wagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door rollebolle, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rollebolle

rollebolle Actief lid

10 dec 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!
    wij zijn nog maar pril zwanger maar vroegen ons al voor mijn zwangerschap af welke buggy in onze wagen zou passen.
    Ik rijd met een citroen c3 en die heeft echt een kleine koffer.
    Iemand tevreden over een zeer compacte buggy? zoja, welke?
    groetjes!

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik heb voor mijn auto een Quinny Zapp gekocht voor erbij (verder geen ideale buggy) maar een goeie vriendin van mij heeft gekozen voor een Bugaboo Bee omdat ze een kleine auto heeft (C1 dacht ik). Die is mooi, functioneel en goed

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Bedoel je echt een buggy of meer ene kinderwagen. Een buggy is nl niet vanaf het begin geschikt

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Wij hebben een bugaboo Cameleon.
    Daar kunnen de wielen vanaf en dan is het wel een plat pakketje.

Hij past in de Renault Clio van mijn schoonmoeder en een Clio is niet heel groot...

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb een Citroen Saxo (volgens mij kleinere kofferbakruimte? Maar dat weet ik niet zeker), daar past een Quinny Speedi in (op z'n kant), met wielen er nog aan en de kinderwagenbak past er dan ook nog net bij. Wel de hoedenplank eraf. En de Speedi is niet eens zo'n compacte wagen.

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

De bugaboo cameleon past ook in de deawoo matiz trouwens...een kleinere kofferbak dan dat heb ik nog nooit gezien.

7. Seth77

Seth77 Actief lid

1 jan 2010
    160
    0
    0
    Holland
    Gaat het hier nu om een buggy of een wandel-/kinderwagen? Uit de reacties is mij het niet meer geheel duidelijk.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bijna iedereen wil wel een combiwagen kopen als er een kleintje komt, dus daar ging ik vanuit. En een buggy past toch altijd wel in elke auto?

9. rollebolle

rollebolle Actief lid

10 dec 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    jaja, tgaat over het geheel hé met reiswieg enzo! bedankt alvast tot nu toe!

10. Seth77

Seth77 Actief lid

1 jan 2010
    160
    0
    0
    Holland
    Dacht ik ook maar er stond "buggy". Wij zijn gegaan voor de Koelstra Latinique. Met een wiel eraf geklikt past deze prima. kofferbak zal iets groter zijn dan van een C3. Het beste advies is denk ik om een kinderwagen te kiezen en dan met de auto naar de winkel te gaan en passen bij de winkel.

Deel Deze Pagina