Hallo! wij zijn nog maar pril zwanger maar vroegen ons al voor mijn zwangerschap af welke buggy in onze wagen zou passen. Ik rijd met een citroen c3 en die heeft echt een kleine koffer. Iemand tevreden over een zeer compacte buggy? zoja, welke? groetjes!
Ik heb voor mijn auto een Quinny Zapp gekocht voor erbij (verder geen ideale buggy) maar een goeie vriendin van mij heeft gekozen voor een Bugaboo Bee omdat ze een kleine auto heeft (C1 dacht ik). Die is mooi, functioneel en goed
Wij hebben een bugaboo Cameleon. Daar kunnen de wielen vanaf en dan is het wel een plat pakketje. Hij past in de Renault Clio van mijn schoonmoeder en een Clio is niet heel groot...
Ik heb een Citroen Saxo (volgens mij kleinere kofferbakruimte? Maar dat weet ik niet zeker), daar past een Quinny Speedi in (op z'n kant), met wielen er nog aan en de kinderwagenbak past er dan ook nog net bij. Wel de hoedenplank eraf. En de Speedi is niet eens zo'n compacte wagen.
De bugaboo cameleon past ook in de deawoo matiz trouwens...een kleinere kofferbak dan dat heb ik nog nooit gezien.
Gaat het hier nu om een buggy of een wandel-/kinderwagen? Uit de reacties is mij het niet meer geheel duidelijk.
Bijna iedereen wil wel een combiwagen kopen als er een kleintje komt, dus daar ging ik vanuit. En een buggy past toch altijd wel in elke auto?
Dacht ik ook maar er stond "buggy". Wij zijn gegaan voor de Koelstra Latinique. Met een wiel eraf geklikt past deze prima. kofferbak zal iets groter zijn dan van een C3. Het beste advies is denk ik om een kinderwagen te kiezen en dan met de auto naar de winkel te gaan en passen bij de winkel.