Yogalessen online

Discussie in 'De lounge' gestart door prjbt, 9 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prjbt

prjbt Niet meer actief

Heeft iemand tips voor een Nederlands yoga YouTube kanaal waar ik naast mijn wekelijkse yogales ook thuis yogales kan volgen?

2. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Moet het persé in het Nederlands zijn?

Ik volg thuis het yt kanaal van 'yoga with Adrianne', vind ik zelf heel fijn.

3. prjbt

prjbt Niet meer actief

Nee hoeft niet.

Engels versta ik goed geen probleem. Maar ik denk dat het ontspannen makkelijker gaat als je wordt toegesproken in je eigen taal

4. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Jaaa yoga with adriene op YouTube. Heerlijk

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wil je per se een Youtube kanaal? Je zou ook eens kunnen kijken bij Yogatv. Dat werkt wel via een abonnement, maar het is niet duur (3 euro per maand als je een jaarabonnement neemt) en je hebt echt heel veel keuze. Er staan ruim 250 yogalessen online, waaruit je onbeperkt kunt kiezen. Je kunt bijvoorbeeld selecteren op taal (er zijn veel nederlandse en engelse filmpjes). een bepaald thema, type yoga en de duur van de oefening. Er staan ook wat gratis filmpjes op de website, dus je zou er eens eentje kunnen proberen om te testen of het wat voor je is.

6. prjbt

prjbt Niet meer actief

Yogatv had ik ook gezien idd. Maar ik ga nu toch voor yoga with Adrienne. Ik begin gelijk maar met haar 30 dagen programma...

Nog even wachten tot mijn bestelde yogamat en toebehoren binnen is en dan kan ik aan de slag.

De weegschaal was vanochtend ook totaal niet vriendelijk. Dus nu dubbele motivatie. Zowel mijn lichamelijke klachten als afvallen.

Dus we pakken gelijk maar weer het gezonde eetpatroon van voor de laatste 2 bevallingen op. Daar vandaag al wel mee begonnen.

Hopelijk voel ik me over een paar weken ook daadwerkelijk beter en sterker

Deel Deze Pagina