Wij gaan voor ons eerste kindje en dacht misschien is het wel leuk dat ik ons aanmeld bij de Disney Boekenclub zodat (mocht ik zwanger raken) ukkie al een leuke boekjes verzameling heeft. Nou ben ik benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft, en of het bevalt?
Ik denk dat je je er beter pas op kunt abonneren als jullie een kindje hebben. Mijn dochter is nu 2 en heeft echt nog geen geduld voor die Disney boekjes. Ze zijn heel leuk hoor maar voordat je er echt goed in kan voorlezen kun je al een hele collectie hebben als je er pas mee begint als je bevallen bent.
Idd wat bailief zegt. Heb er hier tig liggen. Dochter van bijna 5 vindt ze geweldig. Zoon van 2.5 begint t nu net leuk te vinden maar heeft dan echt maar kort aandacht voor t boekje.
ik zou nog een paar jaar wachten. ik heb hier ook een verzameling maar vind ze nog behoorlijk lang. (ook om voor te lezen) dochter is 4 en had vanaf 3 jaar pas een beetje de rust in dr kont om er naar te luisteren. en daarnaast vinden die kids het fantastisch als er 1x in de zoveel tijd zo'n boekje door de brievenbus valt
Hier nog een hele verzameling van vroeger. Wij lezen iedere avond een stukje uit het boekje voor. Hele boekje is een beetje lang idd maar hij kent ze gewoon uit zijn hoofd hoor toen hij 2,5 jaar was al
Ha, ik wilde precies hetzelfde zeggen! Wat leuk dat ze nog bestaan! Ik sluit me wel aan bij hierboven, ik denk dat het pas echt leuk is voor hem of haar als ze er wat aan hebben, en niet al gelijk als 'geboortecadeau'. Liefs,