Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Mijn jongste dochter was op die leeftijd een eigenwijze wegloper. Dat was met een loopfiets helemaal leuk geworden
Oh nee echt niet hoor Mijn jongste kan dat ook echt nog niet. Die sjeest er soms gewoon keihard van door. Niet altijd, maar je hoeft haar maar 1x kwijt te raken en je voelt je weer 10 jaar ouder
Hier is de jongste geboren met toen de oudste 2.6 was. Ik dacht vooraf ook dat het teveel voor hem zou zijn om te lopen, maar voor de jongste geboren werd ging de kinderwagen al niet meer mee. In het begin nam ik naar lange uitstapjes de draagzak nog mee, zodat de jongste daarin zou kunnen en de oudste eventueel in de kinderwagen. Dat bleek echter nooit nodig. We deden in het begin wel gewoon iets vaker even rustig op een bankje zitten en dat was genoeg. Ik zou nu al zoveel mogelijk zelf laten lopen, zodat hij wat oefening krijgt.
Ik zou het gewoon eerst eens zonder plankje proberen, dan kan je die daarna altijd nog kopen mocht het nodig zijn
Wij hebben net een meerijplankje. Dochter is 1,5. Ze gaat op het plankje zitten ipv staan Ik vind em ideaal. Tis wel even wennen, moet een beetje schuin erachter lopen. Heb een Mutsy evo.
Ik vind hem ideaal! Vooral als we naar de stad lopen. Dat is toch best een eindje en met de loopfiets door de stad is ook niet handig. Ik heb een universele op mp gekocht voor 5euro.
ik heb er ook een geprobeerd in de winkel dat was een universele maar ik liep er niet lekker achter liep dan helemaal scheef of ik stootte steeds mijn schenen tegen dat plankje. Ook vond ik onze dochter niet echt goed zitten op dat plankje als er dan een ligbak op zit. Ik ben zelf ook niet zo heel lang (1.65). Ik zou ook zeggen probeer het even uit in de winkel en neem de ligbak van je kinderwagen ook mee zodat je het echt even goed kan testen. Ik ga nu een duo wagen lenen van mijn tante want ik kan echt nog niet zonder een wagen. deze staan ook vaak wel te koop op marktplaats. vaak zijn er in dierentuinen of pretparken ook bolderkarren te huur. misschien is dat dan nog een idee.