ffe voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door f0rever, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi hoi

ik ben f0rever.
    mijn man en ik zijn al een tijdje bezig met zwanger worden om precies te zijn nu 2 jaar en het is ons helaas nog niet gelukt :(

nou vermoed ik dat ik nu wel zw ben vandaar dat ik ook regelmatig met zoeken op deze pagina terecht ben gekomen.

ik hoop dat ik hier ook veel info kan vinden over het zw worden en zijn natuurlijk :)

we houden jullie op de hoogte..

alvast bedankt !

2. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom hier!

Heb je al getest? Je schrijft dat je vermoed dat je zwanger bent. Spannend zeg. Het is je gegund na zo lang wachten.

Liefs, Mama in spe.

3. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Welkom hier op zp, spannend dat je denkt dat je zwanger bent zeker als je al zo'n tijd bezig bent! Ik zou zeggen doe een test en dan weet je het! Veel succes!

Liefs Char

4. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    #4 f0rever, 22 mei 2011
    Laatst bewerkt: 22 mei 2011
    heb een week geleden een test gedaan omdat ik zo iets had van als die nega is dan kan ik het van me afzetten maar natuurlijk was die test veels te vroeg

maar helaas heb ik het gevoel niet van me af kunnen zetten dus misschien ben ik mezelf wel aan het gek maken en misschien ook niet.

maar mijn man wil het liever allemaal niet horen omdat hij bang is voor de teleurstelling en dat kan ik me ook wel voorstellen ben ik zelf ook.

maar goed genoeg over mij..

zag dat jij bezig bent met icsi en dat dat niet goed is gegaan Rot voor je meid hoop dat het de volgende keer beter gaat

@ mama in spe ik zie dat jij ook over een paar dgn kan testen SPANNEND!!!!

5. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja kan het me voorstellen hoor! wij durfden het toen ook niet zo bang voor weer een teleurstelling...Ik hoop dat het het voor jullie dit keer geen teleurstelling word! Bedankt hopelijk horen we morgen tijdens de echo dat we snel de cryo tp hebben!

Deel Deze Pagina