wij denken erover na om dit jaar in Griekenland een eigen huis te gaan huren ik zie wel wat leuke dingen staan iemand toevallig ervaring met eliza was here?
wij zijn 2 x weggeweest met eliza was here (tenerife en griekenland Peloponnesos), en is prima bevallen. mooie nette huisjes/appartementen. vliegreis, auto en vakantiewoning/appartement in een pakket, babybedjes zijn bij te boeken. Als we nog een keer een week of 10 dagen weggaan zal dat zeker met eliza was here zijn. Het enige nadeel kan zijn dat je vaak een beetje op een afgelegen plek zit. echter kun je natuurlijk zoeken naar huisjes dicht bij het strand, met zwembad of in de buurt van een dorpje.
Wij zijn naar Tenerife geweest met Eliza was here. Het zag er mooi uit. Helaas was het bed echt prut! En ik ben niet een hele moeilijke slaper. En wij zaten erg achteraf te achteraf en dat was jammer. Wel iets om op te letten. Eliza was here is wel een aanrader.
Wij zijn afgelopen zomer op Zakynthos geweest met Eliza. Supergoed geregeld! Echt een aanrader! Idd een beetje afgelegen, maar met een auto vind ik dat helemaal niet erg.
thx meiden de meeste liggen dus wel een beetje afgelegen op zich niet zo erg wij zijn toch wel van het zelf er op uit gaan met de auto. ik zat zelf ook te denken aan Zakynthos zal straks nog ff op de site kijken.
Wij zijn afgelopen jaar met Eliza was here op Kreta geweest. Met dochter van 11 maanden. Was prima te doen. Hadden app. met eigen zwembad, dus was ideaal als zij lag te slapen. Aantal dingen in de buurt kunnen bekijken.
Naar de Algarve geweest en naar Kefalonia met Eliza was here. Beiden keren prima geregeld, fijne kleinschalige accommodaties. Zoals gezegd zit je vaak wat meer afgelegen. Brood halen bij de bakker was beide keren lopend niet te doen, pakten we de auto. Maar leuke is dat je niet in t massatoerisme zit. Heerlijke vakanties gehad.