Hey dames , ik heb online tickets besteld maar nu vroeg ik mij af of ik ze niet al in huis moet hebben ?? heb ze 9-2 geboekt en we vliegen 1-8 of is het de bedoeling dat ik mijn reservering (geprint) mee moet nemen naar vliegveld en dat dat voldoende is ?? heb nog nooit eerder online geboekt liefss
Waar heb je geboekt? Staat er op je reservering dat het een electronic ticket is? Ik zie het nog maar zelden echte papieren tickets, meestal is het electronic.
Binnen Europa is 99% electronisch ticket, evenals voor "moderne" bestemmingen buiten Europa zoals USA en bepaalde steden in Zuid Amerika. Dan neem je je paspoort mee, dat is al genoeg, en eventueel een kopie van je reservering. Op je reservering zelf staat trouwens wel of het een electronisch of een papieren ticket is.
Meestal ontvang je je e-ticket direct na het boeken. Als je ze dan niet krijgt, dan hoor je ze een week van tevoren te krijgen, dus ik zou even gaan bellen. Of even je reserverings e-mail nalezen, want misschien heb je aan je boekingsnummer wel genoeg (zoals bijvoorbeeld bij Easy Jet het geval is)
moet er dan echt e ticket op staan ? heb er wel een papier wij waar alle gegevens ed op staan , bel toch maandag even voor de zekerheid.. less stress haha
Als je online tickets heb geboekt, heb je via je e-mail een bevestigingsemail gehad, en dat moet je printen en meenemen. Daar staat een boekingsnummer op (meestal 5 letters/cijfers). dus met je boekingsbevestiging en je paspoort naar de balie.