wanneer ticket ontvangen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door engeltje87, 23 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

Hey dames ,

ik heb online tickets besteld maar nu vroeg ik mij af of ik ze niet al in huis moet hebben ??

heb ze 9-2 geboekt en we vliegen 1-8

of is het de bedoeling dat ik mijn reservering (geprint) mee moet nemen naar vliegveld en dat dat voldoende is ??

heb nog nooit eerder online geboekt ;)

liefss

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Waar heb je geboekt? Staat er op je reservering dat het een electronic ticket is? Ik zie het nog maar zelden echte papieren tickets, meestal is het electronic.

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Binnen Europa is 99% electronisch ticket, evenals voor "moderne" bestemmingen buiten Europa zoals USA en bepaalde steden in Zuid Amerika.
    Dan neem je je paspoort mee, dat is al genoeg, en eventueel een kopie van je reservering. Op je reservering zelf staat trouwens wel of het een electronisch of een papieren ticket is.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Meestal ontvang je je e-ticket direct na het boeken. Als je ze dan niet krijgt, dan hoor je ze een week van tevoren te krijgen, dus ik zou even gaan bellen. Of even je reserverings e-mail nalezen, want misschien heb je aan je boekingsnummer wel genoeg (zoals bijvoorbeeld bij Easy Jet het geval is)

5. engeltje87

moet er dan echt e ticket op staan ?
    heb er wel een papier wij waar alle gegevens ed op staan , bel toch maandag even voor de zekerheid.. less stress haha

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Waar vlieg je naar toe? Welke luchtvaartmaatsch?

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Als je online tickets heb geboekt, heb je via je e-mail een bevestigingsemail gehad, en dat moet je printen en meenemen. Daar staat een boekingsnummer op (meestal 5 letters/cijfers).

dus met je boekingsbevestiging en je paspoort naar de balie.

8. engeltje87

met transavia naar italie ...

bedankt voor de reacties allemaal !!

9. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Dan is het een e-ticket en met je paspoort heb je voldoende om in te checken.

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Verplaatst naar Vakantie.

Deel Deze Pagina