Welke plaats in Noord Holland kan je het best voor cocktailjurkjes shoppen

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweedeopkomst, 17 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Voor een bruiloft ben in op zoek naar een jurk. Kleurcode is coral, seafoam, gold of/en Blush. Ik kan alleen maar niet de juiste jurk vinden. Welke steden hebben leuke winkels en bij welke winkels moet ik wezen. Steps heeft niet DE jurk helaas.
    Ik heb maat 40 mochten jullie mee willen zoeken en €120,- is de max wat ik uit wil geven.
    Foto is een voorbeeld van een pasvorm die ik erg mooi vind. Liefst heb ik zo'n jurk. Maar ik sta open voor alternatieven.
    Super strak is niks want heb door afvallen en zwangerschappen een slappe buik haha

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,5 KB
      Weergaven:
      4
  2. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    In Zuid-Holland ken ik wel d-moda. Dat zit in Voorburg.

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Liever niet online? Zalando heeft zoveel leuks !

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zou eens op asos kijken, zoveel keus en je kan op kleur en pasvorm filteren.

5. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.789
    491
    83
    In Alkmaar heb je Emanuell, daar verkopen ze het hele jaar door coctailjurkjes. En daarnaast zijn er nog genoeg andere boetiekjes waar je zou kunnen kijken (sorry ik weet de namen niet van de winkels, maar zo groot is het centrum niet dus makkelijk in 1 dag alle winkels te bekijken :D), ook in de oude stad zitten nog leuke winkels.

6. Tweedeopkomst

Ja I love Zalando. dacht ook echt dat ik bij Zalando zou slagen. Maar helaas! Echt niet wat ik zoek. Ben uren wezen speuren, maar de jurk stond er niet. Of niet de goede kleur of niet het juiste model of een goedkoop ogende stof.

Hoe zit het bij asos met levertijd en betalen en retourneren enzo? Hoe valt het qua maat. Zag wel wat leuks daar maar heb nooit vanuit buitenland besteld en hoe lang is de levertijd

7. Tweedeopkomst

Ja ik twijfelde wat beter zou zijn Alkmaar Haarlem of Amsterdam.

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,2 KB
      Weergaven:
      3
  9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Topvintage inderdaad. Goede service. Mooie producten en heel veel jurkjes in die stijl. Echt mijn favoriete online shop. :)

10. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Of Succubus (www.succubus.nl )?
    Het is eigenlijk een webshop maar ze hebben ook regelmatig kijk en pas dagen in Wormerveer.
    Hele goede service, super snel in huis!

11. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Steps heeft vaak ook leuke jurkjes!

12. Tweedeopkomst

Boehoeeeee :'(
    Ik had DE jurk gevonden..... Heeft iemand anders hem ook voor dezelfde bruiloft! Verdorie, kan ik weer opnieuw op zoek. Gezellig met 2 kinderen de stad in :'(

13. Fabienne12

2 okt 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of de andere gaat op zoek...

14. Tweedeopkomst

Als dat toch zou kunnen....
    De moeder van de bruid is goed bevriend met haar en ze had ernaar gevraagd dit was het antwoord:

Ja het is niet anders.Ik kan er persoonlijk niet zo mee zitten Het is een jurk die je niet zo vaak kan dragen en daarom wil ik hem toch wel graag aan doen op de bruiloft van ....... Ik heb ook niet veel anders.en voel er ook niks voor om nog wat anders te zoeken. Deze jurk was al een bevalling op zich (haha)
    🙂

echt ik kan niet eens meer een lach op m'n gezicht krijgen in die jurk. Heb ook niet echt zin om met dezelfde jurk te lopen als een 50+er

15. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48

Deel Deze Pagina