Ja klinkt misschien een beetje raar; maar hebben jullie dat ook weleens dat als je zelf praat je je eigen stem zoemend hoort; echt superirritant. iemand ook enig idee hoe dit kan?
heel vervelend ja dan ga je er ook continue op letten! ben je verkouden of geweest? kan ook nog komen vaak heb ik er dan iig ook last van (dan zitten die holtes vol).
heb ik als ik verkouden ben en mn oren dichtzitten, dan klink je net als Robin van bassie en adriaan.
ik heb voor een vrouw best een zware stem, ik vergeet nooit meer dat ik op het station stond en via zo'n paal waar je op een knopje moest duwen de tijd van de eerst volgende trein wilde weten....ik op dat knopje duwen, en vragen: hallo wanneer gaat de eerst volgende trein naar (....)...Die vrouw aan de teledoon: Ik zal even voor u kijken meneer.... uhhhh ok, m'n ex lachte zich kapot! toen ik 17 was, hebben ze me 25 geschat, waarom? vanwege m'n zware stem... hahah kan er niks aan doen....maar schijnbaar heb ik voor vele andere een zware stem....hahahha
Ik vind mijn stem ook altijd zo raar klinken als het bijvoorbeeld op camera is opgenomen! Misschien omdat je het dan via de televisie hoort en normaal vanuit jezelf. Beetje vaag om uit te leggen..
ja meestal idd na een verkoudheid; ben nu niet verkouden geweest wel keelonsteking, misschien heeft t dan daarmee ook te maken. haha je mezelf terughoren op tv of wat dan ook is echt vre-se-lijk , heb dan zooon rare stem...blijft gek dat je jezelf anders hoort dan een ander jou hoort...