Eigen stem raar horen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tinkerbell81, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Ja klinkt misschien een beetje raar; maar hebben jullie dat ook weleens dat als je zelf praat je je eigen stem zoemend hoort; echt superirritant.

iemand ook enig idee hoe dit kan?

2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    heel vervelend ja dan ga je er ook continue op letten! ben je verkouden of geweest? kan ook nog komen vaak heb ik er dan iig ook last van (dan zitten die holtes vol).

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    heb ik als ik verkouden ben en mn oren dichtzitten, dan klink je net als Robin van bassie en adriaan.

4. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    ik heb voor een vrouw best een zware stem, ik vergeet nooit meer dat ik op het station stond en via zo'n paal waar je op een knopje moest duwen de tijd van de eerst volgende trein wilde weten....ik op dat knopje duwen, en vragen: hallo wanneer gaat de eerst volgende trein naar (....)...Die vrouw aan de teledoon: Ik zal even voor u kijken meneer.... uhhhh ok, m'n ex lachte zich kapot!

toen ik 17 was, hebben ze me 25 geschat, waarom? vanwege m'n zware stem:)...

hahah kan er niks aan doen....maar schijnbaar heb ik voor vele andere een zware stem....hahahha:D

5. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Ik vind mijn stem ook altijd zo raar klinken als het bijvoorbeeld op camera is opgenomen! Misschien omdat je het dan via de televisie hoort en normaal vanuit jezelf. Beetje vaag om uit te leggen.. ;)

6. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ja meestal idd na een verkoudheid; ben nu niet verkouden geweest wel keelonsteking, misschien heeft t dan daarmee ook te maken.

haha je mezelf terughoren op tv of wat dan ook is echt vre-se-lijk , heb dan zooon rare stem...blijft gek dat je jezelf anders hoort dan een ander jou hoort...

Deel Deze Pagina