Dit zou ik ook willen weten, dus ik lees met je mee. Wil jij dit werk bovenop je baan doen of alleen thuiswerk? Het lijkt mij dus best lekker om naast me baan (35 uur per week) nog wat bij te verdienen met thuiswerk, weet alleen niet hoe dat dan zit met belastingen enz. Weet jij hier meer over?
neej heb te horen gekregen dat ik onslagen ga worden. dus vandaar. dus ik wil graag thuis werk doen, en als ik tijd over heb dat ik me moeder ken helpen! en thuis werk ken ik meer nemen als ik met me vriend een huisje heb.
Wij krijgen altijd een huis aan huis krantje, daar staan vaak berichtjes in over thuiswerk. Weet niet of jullie zoiets ook thuis krijgen?
Ik las eens dat een vrouw geile smsjes terugstuurde naar mannen, was voor een bedrijf, verdiende ze 3 euro per smsje mee...
Hey mensen, ik schrijf artikelen op internet online, en hoe meer artikelen je hebt hoe meer geld je verdient. Als je graag wat meer wilt weten, dan gewoon even pmen. Dan kan ik alles uitleggen. DIt gaat allemaal uit vanuit een bedrijf in amerika, nadeel hij geeft alles door aan de belastingdienst, voordeel, je dient het wel op je aangifte in te vullen, maar doen er als je onder een bepaald bedrag zit, er niet moeilijk over.