wie heeft er ervaring met engelse stafforden

Discussie in 'De lounge' gestart door beertje87, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    hallo allemaal

mijn man heeft gister een engels staffordje gekocht en we mogen hem volgende maand ophalen!
    nou is mijn vraag heeft iemand van jullie ervaring met zo´n hondje want ik vind het nog wel een beetje eng met me zoontje straks als de hond groter is,
    ik heb wel een beetje gezocht op internet en nou zie ik gelukkig staan dat het echte kindervrienden zijn en eindeloos geduld hebben maar je hoort altijd van die negatieve verhalen over deze honden.

liefs

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik heb geen ervaring met de engelse maar wel met de amerikaanse.
    Mn achterneef en zn vriendin hebben er eentje en die hebben ook sinds een paar maanden een dochtertje, die 2 kunnen niet meer zonder elkaar, nu al niet meer.
    Ik heb ze nooit over problemen of iets gehoord.
    Wel zou ik er altijd bij blijven, wat voor hond dan ook..
    We hebben zelf een labrador maar die laat ik ook neit alleen met kleine kinderen, onze pup heeft een beetje adhd ook haha, dus HEEL erg druk en speels.

Geniet van je pup!

3. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    vooral heel consequent zijn en blijven.
    En natuurlijk nooit de hond alleen laten met je kindje.
    Wij hebben zelf een engelse bulldog maar diverse staffords in de buurt en ze knnen nogal dominant zijn dus hou het in de gaten.
    Een cursus kan ik je zeker aanraden

Gr Denise

4. MyBelle

MyBelle Actief lid

26 apr 2010
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het hondje pas gaan ophalen als je er 100% achterstaat, want als ik het zo hoor doe je dat niet.