Hai meiden, Even jullie mening... Heb pcos,zeer onregelmatige cyclussen, varierend tussen de 20 en de 54 dagen, langste cyclus is dus ook 54 dagen. Laatste ongi: 26 maart 14 t/m 23 mei duphastonkuur genomen ivm opwekken ongi en dan starten met clomid (eerste keer). Heb zelf het zwaar vermoeden dat ik deze cyclus een eisprong gehad heb aangezien ik heel wat natte dagen gehad heb,wanneer weet ik echt niet meer maar we hebben heel wat geklust afgelopen periode en ook zeker rond mjin natte dagen Nou heb ik dus vorige week woensdag de laaste 3 duphaston pillen genomen en nu had ik dus al ongi moeten zijn volgens mij ... In febr. exact dezelfde kuur gehad, ook 10 dagen, 3x daag 10 mg en toen werd ik de 4e dag ongi... Ik heb al zeker 3 weken last van pijnlijke borsten, als ik ren of over een hobbel rijd met mijn snorfiets dan doen ze vreselijk pijn,ook puilen ze uit mijn bh, kan ze zelfs bijna niet meer aan (en dat is geen pretje met pamela fomaat ) Ik heb regelmatig duizelingen en vaker last van krampjes in mijn buik. Ook heb ik savonds na het eten last van opgezette buik. Verder heb ik dus al een week last van menstruatiepijn in mijn onderrug en ik zie echt geen enkel spoor van ongi...Ook is mijn temp nog steeds licht verhoogd, of kan dat ook door het warme weer komen?! Ik vind het zo vreemd dat ik niet ongi word nu na deze kuur...ging er zo van uit dat ik na 4 dagen weer ongi zou worden gezien de vorige keer... Wachten of testen...???
ik heb geen ervaring met duphaston, maar wel met provera. ook om een ongi op te wekken. ik word de ene keer na 3 dagen ongi, de andere keer na 7 dagen. het is dus erg verschillend. maar als ik jou verhaal zo lees is er natuurlijk ook een mogelijkheid dat je zwanger bent. dus ik zou even testen en als hij negatief is rustig afwachten op je ongi. succes
verder nog iemand ervaring met duphaston? lijkt wel alsof ik de enige ben op het hele forum hier die dit gebruikt heeft
Hai Ior, Ja ik ben inmiddels al ongesteld, alweer bijna aan het eind denk ik. Maar het kwam dus pas op dag 9 Morgen starten met Clomid, voor het eerst, best spannend!
Hi, ik lees net je berichtje. Bij bij werkte Duphaston op een gegeven moment niet meer omdat ik weinig tot geen baarmoederslijm opbouwde. Ik weet wel dat ik vreselijk last kreeg van mijn borsten en buik. Een collegaatje vond mij er toen zwanger uitzien . Ben toen begonnen met Clomid, maar heeft bij mij niets uitgehaald.
Hej! Ik heb begin mei een kuurtje duphaston gehad, werd toen ook pas rond de 6e dag ongi. Nu helaas weer aan de duphaston en daarna 1e ronde clomid, vandaag pcos vastgesteld
@colo. Jemig, je hebt dan wel lang moeten wachten. Spannend zeg. Ik hoop dat je direct een eitje hebt. Succes. @lotteke jullie zijn al een poos bezig zeg. Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn. @paniekertje ah nee toch. hopen dat clomid jullie kan helpen. Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik maar eenmalig duphaston hoef te gebruiken. Dat mijn lichaam het hierna goed oppakt, maar ben bang van niet. Als je verhalen leest van mensen die duphaston gebruiken of hebben gebruikt, zijn het allemaal verhalen van de mmm. hebben jullie de duphaston via de gyn gekregen of via ha? Ik gewoon via ha. Hij heeft ook niets bekeken ofzo. Alleen een paar vragen gesteld.
@Lotteke1980:dat van die borsten en buik had ik ook. Vreselijk pijnlijke borsten maar dat heb ik wel vaker voor mijn menstruatie maar door de duphaston werd dat nog even wat erger, ook waren ze 1 maat groter en mijn buik, ow ik leek wel een paar maanden zwanger!!! en dan dat vreselijk humeur dat ik er van kreeg, wat een kort lontje Maar wat balen dat clomid niets deed, en nu? @paniekertje:wij zitten in hetzelfde schuitje, weet ook pas een paar maanden dat ik pcos heb en ik heb nu 2 x duphaston gebruikt en morgen starten met clomid, 50 mg Ben zo benieuwd! Hoeveel dagen moet je nu duphaston? en begin jij ook met 50 mg clomid? en heb jij bijwerkingen van duphaston? @ior: zolang het wachten een keer wordt beloond vind ik het niet erg, maar 18 maanden begint nu wel lang te worden hoor