Wie heeft er ervaring met de koelstra flexxo twin ?? Wij hebben een dame van 2 en in juli komt de 2de... onze dame kan opzich best goed lopen maar haar oren zitten aardig verstopt! Dus lijkt me niet handig om met haar en de kleine alleen naar de winkel te gaan, toch is dat af en toe wel noodzakelijk omdat mijn partner 5 dagen in de week werkt.... ook weleens aan een armbandje gedacht dat ze aan mij vast zit maar dat zie ik niet zo zitten en zowiezo met langere afstanden lijkt het me wel prettig als zij ook kan zitten.... Is het niet te smal voor een peutertje van 2 ? En tot welk gewicht kunnen ze erin ? Rijd hij fijn ? En kan je er gewoon mee langs de kassa en door de deuropening ?
Hoi! Ik heb hem nu bijna een maand in gebruik. Ben er erg tevreden over. Mijn zoontje wordt in juli 2 maar pas er nog goed in hoor. Hij rijdt erg soepel (kan met 1 hand rijden en dan nog met de andere hand mn dochter bij de hand houden)kan goed mn boodschapjes kwijt onderin. Kan gewoon door de deuropening en langs de kassa voor rolstoelen etc. Ik verwacht er nog wel een redelijke tijd mee te doen, ben er erg blij mee!