Mijn vraag spreekt wel voor zich denk ik... Ik zit nu bij Menzis en las dat sommige forumleden behoolijk wat gezeik met Menzis hebben qua IVF in Duitsland. Ik sta op het punt om een second opinion daar te gaan vragen, maar misschien kan ik daar nog beter ff mee wachten en eerst gaan overstappen naar een andere verzekeraar. Welke en welk pakket kunnen jullie mij dan aanraden? Alvast bedankt!!
Ik zit ook bij Menzis. Heb van tevoren toestemming gevraagd, dus dan weet je precies wat ze wel en niet vergoeden. Ze doen nu alleen een beetje moeilijk met declareren omdat we eerst een deel in NL deden en een deel in Düsseldorf en dan zou ik maar een kleine 1200 euro vergoed krijgen. Maar als ik alles in DD deed kreeg in zo'n 2600 euro vergoed. Nu heb ik afgelopen poging dus geheel in DD gedaan en nu vinden ze dat ik het niet genoeg kan bewijzen dat alles daar uitgevoerd is. Blijft dus een heel gedoe, maar ik ben er van overtuigd dat ik uiteindelijk alles vergoed krijg. Je moet zelf alleen wat mondiger zijn.
UP UP UP!!!! Mn ZH is weer lekker bezig... Ik weet het nu ZEKER: Ik wil naar Dusseldorf en na een goed gesprek met mn vriend net hebben we besloten dat we morgen gaan bellen om een afspraak te gaan maken in Dusseldorf. Eerst gaat mn vriend kijken wanneer hij een vrije dag weer heeft en dan gaan we kijken of we het op die dag kunnen inplannen... Sikki heeft hier geschreven zelf gedonder te hebben met de verzekering, en het laatste waar ik op zit te wachten is nu ook nog gedonder met mn verzekeraar. Ik zit bij Menzis, maar per 1 januari zou ik uiteraard over kunnen gaan stappen... Welke verzekeraar raden jullie mij aan? En ik heb begrepen dat je sowieso in DD eerst moet voorschieten en daarna pas het terug kunt krijgen van de verzekering. Zijn er ook verzekeringen waarbij dit niet het geval is? Ik heb echt advies en raad nodig... Wie kan mij dit geven?