Hallo dames, Ik moet zo 10.000 pregnyl prikken, dit is toch twee poeder en één water? Stom zeg, dat ik nu ga twijfelen. Maar de vorige tp heb ik 5000 geprikt, de laatste keer 10.000 was met de poging voor Olaf en dit is al weer twee jaar geleden. Alvast bedankt!
Ja hoor! je kan gewoon 2x poeder met 1 water mengen. Ik moet morgen ook prikken en dit staat ook achter op mijn schema. Had het vandaag toevallig ook nog nagevraagd. Zaterdag punctie? Succes!
Meiden, thanx. Volgens mij is het ook twee om één. @ladyzorra, je krijgt dit volgens mij standaard bij de apotheek omdat je geen losse poeder (zonder water) kan krijgen. Iemand anders nog?
Tjee, ik weet het echt niet nu. Heb nog één minuut om te beslissen. Ik doe wel even ienne mienne mutte, haha.
Je kunt maximaal vier ampullen poeder mengen met één ampul vloeistof. Dus je kunt het met eentje doen. Twee mag ook, maar dan moet je meer vloeistof inspuiten. Voor de werking maakt het niks uit.
@jippie, ga dan toch maar voor één. Scheelt idd weer met inspuiten. Ga het maar even klaar maken nu. Vind het trouwens wel vreemd dat elk zh wat anders zegt. Want volgens mij was het bij ons ook twee om één.
Volgens mij staat ook in de bijsluiter dat je maximaal vier ampullen poeder kunt oplossen in één ampul vloeistof. Ik kreeg wel altijd twee ampullen vloeistof erbij van de apotheek. Maar eigenlijk altijd maar eentje gebruikt. Anders moet je zoveel vloeistof spuiten en dat is toch meer belastend, want Pregnyl is niet één van de fijnste prikken... Succes!
Ik laat het altijd bij de ehbo spuiten en daar gebruiken ze alles, misschien ook omdat je dan wel meer vloeistof hebt, maar het dunner is....? Als het er maar in zit! succes!!
Ik spoot 5 ampullen Menopur per dag. Dat wil zeggen: 5 ampullen poeder met 2 ampullen vocht. Ik had gehoord dat je max 3 ampullen met 1 vocht mocht doen. Ik verwacht dat dit met Pregnyl vergelijkbaar zal zijn. Maar dit is een beetje mosterd na de maaltijd geloof ik
Lieverds, dank jullie wel allemaal! Heb inmiddels geprikt en heb twee om één gedaan. Maar vind het echt superlief dat jullie allemaal zo meedenken en reageren!