wie heeft er ervaring met Jippie's - Opblaasbadje Kikker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wensdroom, 30 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    #1 wensdroom, 30 jul 2014
    Laatst bewerkt: 30 jul 2014
    Wie heeft er ervaring met: Jippie's - Opblaasbadje Kikker ?

wij hebben geen bad. en onze dochter vind bad en douche helemaal niks. het babybadje moet terug naar mijn zus die haar 2de kindje krijgt. we willen dus een simpel badje aanschaffen om toch onze dochter in bad te kunnen doen en te laten wennen. ze mag ook niet al te vaak in bad i.v.m. eczeem gevoelige huid. we dachten eerst aan een biba bad, maar vinden die toch wat prijzig omdat dochter bad al niks vind en er ook niet zo vaak in gaat, dachten we om toch eerst nog even wat goedkopers te zoeken. toen kwam ik deze tegen het opblaasbaar bad van Jippie's.

ik kan alleen niet vinden tot welke leeftijd dit bad te gebruiken is.
    heeft er iemand dit badje ook , of bv bij opa of oma of voor op vakantie enz.. hoe bevalt het en hoe groot is het tot welke gemiddelde leeftijd kan je kindje er in.

dochter is niet groot is nu 14 mnd. en weegt 7,5 kilo bij ong. 72 cm

Graag hoor ik ervaringen.

Bekijk bijlage 409322 productomschrijving

Opblaasbaar badje voor in bad of douche. Handig voor op vakantie of voor thuisgebruik. Zowel in bad als douche te gebruiken. Wordt gebruikt als badverkleiner om je kind rechtop te laten zitten in bad of douche. Bevat tevens een anti-slip blokje dat voorkomt dat de baby onderuit kan glijden. Met leuke kikkerprint.

En met zoeken kwam ik ook deze tegen wie hier ervaring mee heeft dat hoor ik ook graag:

Dit opblaasbaar babyzwembad verandert elke douche in een badkuip. Je kindje kan lekker spelen en spetteren met water zonder een overstroming in de badkamer te veroorzaken. Met geïntegreerde bodem ventiel om het water eenvoudig weg te laten lopen na gebruik. Formaat opgeblazen 85x85x33 cm. Ook te gebruiken in de tuin en handig voor op vakantie! Maximale temperatuur: 37 graden.

2. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    hiermee geen ervaringen, maar wij hebben voor in de douche een grote teil van curver gekocht. kan geloof ik 30l water in en onze grote knul van 12,5kg en 84cm past er echt nog wel een poosje in.
    kostte geloof ik 15 euro.

3. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    wat voor teil is dat dan.. kun je een voorbeeld sturen?

4. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

bij de action heb je wasmanden (rond) en die zijn nog geen 4 euro... Kan 40 liter water in en die gebruiken wij onze dochter van 3 iets meer dan 1 meter lag past er nog steeds in.

5. Lieverd2012

Lieverd2012 Niet meer actief

Wij hebben gewoon het opblaasbare Jip en Janneke badje van de Hema in de douche staan. Kost volgens mij nog geen 5 euro en werkt ook hartstikke goed!

6. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Dames dank jullie voor de tips dat zijn ook ideeën en daar kan ik ook eens naar kijken.

7. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik heb laatst zoiets bij kv gekocht. Meegenomen op vakantie en zou ook makkelijk thuis kunnen. Misschien hebben ze ze nog wel. En anders ziet die met die kikker stevig uit, zou die zeker aandurven. De onderste ook, maar is erg groot.

8. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Dank je voor je reactie ik zal er eens naar kijken

9. OneMillion

OneMillion Actief lid

3 mei 2013
    243
    63
    28
    Vrouw
    Ik heb hem en vind hem echt ideaal! Hij is goed stevig en gebruik hem zowel als zwembadje in de tuin als in de badkamer.

10. OneMillion

OneMillion Actief lid

3 mei 2013
    243
    63
    28
    Vrouw
    Mijn zoontje heeft ongeveer hetzelfde gewicht en dezelfde lengte trouwens

11. Mamoon

Mamoon Lid

21 jun 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het Jippie's badje, maar gebruik het nu niet veel meer. Ik vond het wel fijn, maar zoontjelief vindt het veel leuker om lekker rond te kruipen onder de douche. Dus ik heb nu een grote douchemat. Het is wel praktisch dat hij niet snel onderuit glijdt, vooral in het begin (ik heb hem gebruikt vanaf een maand of 5).
    Hij past er nog wel in en hij is een flinkerd, 11,5 kg en 80 cm.

Deel Deze Pagina