Krijg net een mailtje dat de kinderwagen 11 maart komt Nu mag ik contant betalen maar dat doe ik liever niet, dus minimaal 5 dagen voor bezorging op de rekening staan nu staat er in de mail de gegevens staan op onze site. Nu zie ik dit staan: Betaalinformatie | Baby-Dump Maar welk rekening nummer is het nou? Moet nog even bellen maar denk als iemand hier het weet
De bovenste is het juiste nummer de onderste is een soort postbank o.i.d. (weet niet hoe je dat tegenwoordig noemt )
Je kunt kiezen voor twee rekeningnummers. Voor zover ik het kan zien is het tweede een "oud"giro-nummer en de andere een banknummer. Dus afhankelijk van wat je zelf hebt kan je kiezen welke je wilt gebruiken. Zolang je maar de juiste betaalinformatie mbt je bestelling gebruikt. Ik verwacht dat die gegevens wel in je bestelbevestiging of in het mailtje staan.
Volgens mij maakt het niets uit. Het tweede is een postbankrekening. Sommige bedrijven hebben wel vaker meerdere rekeningen. Bijv rabo en postbank of abn en rabo. Dat heeft te maken met de bankkosten. Aangezien postbank tegenwoordig ook ING is lijkt het om twee dezelfde rekeningen te gaan. Mijns inziens mag je dus kiezen.
Oke duidelijk de eerste dus Er staat helemaal niets in de mails wat ik als omschrijving in moet vullen. Doe wel gewoon het bestelnummer en mijn gegevens erachter..