Wie heeft er ervaring met keizersnede onder algehele narcose?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Dazwa84, 18 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoop het voor je meid!

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik was op dat moment niet zo assertief. Kon alleen maar huilen... Werd drie dagen na bevalling ook plots heel erg ziek (pre-eclampsie), dus toen is het er ook niet meer van gekomen. Maar ik ga zeker nog een mail sturen naar het ziekenhuis. Vind niet dat andere mama's dit ook hoeven mee te maken. Eenmaal thuis na 2 weken zkh besefte ik een beetje wat er was gebeurt. Ik het ziekenhuis ben je de regie echt totaal kwijt over alles wat er gebeurt, besef komt later pas helaas. Maar gelukkig is het niet in alle zkh zo. Probeer me wel in te prenten dat ik zelf en mijn zoon gezond zijn, en dat dat alleen al een wonder is waar ik heel blij me mag zijn. Maar goed, zo'n bevalling en de nasleep blijft je wel echt bij...

En met de bv is het goed gekomen gelukkig! Na een dikke week echt gestart, en ik geef nu nog steeds volledig!!!

3. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    En @ Dazwa84: hoop voor je dat je alsnog een ruggeprik kunt krijgen! Wie weet kunnen ze het in iedergeval proberen? Tis wel een bijzonder moment als je in de ok temidden van alle groene jassen ineens een baby hoort huilen. Maar hoe dan ook, ik had wel een ruggeprik, en heb mijn zoontje alsnog bijna niet gezien na de bevalling. Een minuutje op de ok, en daarna 3 minuutjes op de kinderafdeling. Toen de volgende morgen pas weer. (blijft moeilijk...)
    Maar hoop echt voor je op een epiduraal!! (en nog belangrijker: empatisch ziekenhuispersoneel, dit is naar mijn mening 10 keer belangrijker. Als jij goed begeleidt wordt hierin, kun je er later wellicht met een goed gevoel op terugkijken)

Deel Deze Pagina