Wie heeft er ervaring met Kijk Nou in Helmond?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Pruppeltje, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    Hallo dames,

wij gaan vrijdag voor een pretecho. wie heeft/hebben er ervaring met Kijk nou in Helmond?
    we gaan gewoon voor het 2d pakket, 3d willen we later doen.

verder maak ik me grote zorgen of de kleine wel genoeg groeit en gezond is, maar dat zal er wel bijhoren denk ik...

hoor graag jullie reactie's :)

2. Ikke! :D Vond het super, daar! Er wordt heel veel uitgelegd, die man is hartstikke aardig en je krijgt hele mooie foto's mee (nou hebben wij weer wel een 3D echo daar laten doen, en de 20-weken echo ook). ;)

3. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    hoi naduah
    bedankt voor je reactie!

als het ons bevalt dan willen we waarschijnlijk ook onze 20 weken echo daar laten doen, en later misschien ook nog 3D

4. Nou ik vond het er in ieder geval echt hartstikke leuk, hij neemt ook echt de tijd voor je.

In ieder geval: Héél veel plezier! ;)

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    echt een topvent heel pro en tegelijkertijd heel erg gezellig, heel erg nauwkeurig en zegt niet 'zomaar wat' WAT IK WEL HEEL FIJN VIND! heel erg persoonlijk en ik vind het echt niet duur....

6. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    hallo dames,
    bedankt voor jullie reactie's. ben nogal zenuwachtig voor morgen of alles wel in orde is. hoop dat de kleine goed gegroeid is...

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    heel veel plezier morgen, ik ga dinsdag de 13 naar hem toe :)

8. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    oh wat leuk! ik laat nog wel even weten hoe het gegaan is :)

9. Heel veel plezier, Pruppeltje! Geniet ervan! ;)

10. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    hallo dames,
    het was helemaal geweldig! die man is de rust zelve en legt alles heel goed en geduldig uit. het was de eerste keer dat vriendlief meeging naar een echo en die stond er ook aardig van te kijken! gelukkig ligt het kindje goed op schema met groei, en zover we konden zien zit alles erop en eraan.
    de meneer is helaas gestopt met de 20 weken echo, vanwege allerlei nieuwe regeltjes en kosten.

ennn hij zei, ik moet nog even een slag om de arm houden, maarrr ik zie toch echt balletjes en een fluitje!
    een jongen!

oh ben zo opgelucht en blij!
    @ Imd heel veel plezier dinsdag

11. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik had eerst ook een afspraak bij Kijk nou gemaakt in helmond toen ik zwanger was van Demi.
    Ik heb toen met die man gemaild en hij stuurde echt lange mails terug met veel info en informatie en niet zo maar snel snel een mailtje.
    Wij zijn toen op 7 juli getrouwd en kregen toen van schoonfamilie een bon voor een 3/4 d echo bij een ander buro.......ik vond dit natuurlijk erg aardig van ze, maar baalde wel...ik had nl goed nagezocht wat een fijn echoburo was, en dat was dus die in Helmond,KIjk nou, waar ik al een afspraak had gemaakt.
    Van die gene waar we de bon voor hadden gekregen, in westerhoven, las ik maar weinig dingen (alleen kende schoonfamilie personen die daar waren geweest en heel tevreden waren..)

We zijn dus gewoon naar die in Westerhoven geweest, heb afspraak in Helmond toen dus afgezegd wat ik echt jammer vond,...heb ik ook tegen die man gezegd maar hij begreep het wel dat je zo'n bon natuurlijk niet zomaar kunt laten liggen enzo..

We hadden laat een afspraak...we waren er op tijd en hebben wel een uur gewacht als het niet langer was....we waren pas rond 22.30uur aan de buurt ofzo..die vrouw zei toen oo zo: oh, heb jullie helemaal niet binnen horen komen......(als je een afspraak maakt, zijn de meesten er wel gewoon neem ik aan, dus weet niet waarom ze dat zo zei)
    Ze was wel aardig, maar we merkten heel goed dat het einde van de dag voor haar was en dta ze wat gehaast was.....2d echo was heel mooi en alles was goed..3/4 d echo lukte niet omdat het kindje niet goed lag...ze heeft maar weinig haar best gedaan en hield er voor ons idee al snel mee op...
    foto's kregen we maar weinig, en we hadden een dvd.
    Toen konden we weer naar huis....ze zei niet eens dat we terug mochten komen om het opnieuw te proberen ofzo...dus die in westerhoven raad ik dan ook echt af..
    Als we weer een echo laten doen (3/4 d) dan doen we dat bij onze eigen vk of bij die man in Helmond.

Deel Deze Pagina