11 maanden vroeg wakker

Discussion in 'Baby en dreumes' started by stampertje, Mar 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Onze jongste is vandaag precies 11 maanden nou word ze sinds een paar dagen om 5 uur half 6 wakker om te eten en dan stop ik haar weer in bed en dan om half 7 roept ze me en als ik haar niet ga halen gaat ze huilen. Heeft iemand nog een tip zodat ze gewoon tot een uur of 8 slaapt net als voorheen?

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

geen tips, ze is wakker en wil eruit, zoontje van vriendin komt elke dag rond half 7 met pech om 6 uur. ik heb weer mazzel voorheen altijd rond half 7 a 7, en tegenwoordig pas half 9 a 9 uur, maar voor hoelang........ kan zo zijn dat ze morgen ineens weer om 7 uur komt.

3. firegirl

firegirl Niet meer actief

Emma heeft dat ook een kort poosje gehad. Ik gaf haar dan een klein beetje warme melk, terwijl ze nog in bed lag. Speen er weer in en dan sliep ze nog eventjes. Daarna uit bed en de pap geven. Werkte hier erg goed!

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik haal haar rond 5 uur uit bed en dan geef ik bv ze gaat dan weer slapen maar dan om half 7 wil ze naar beneden. Ze is dan nog wel moe en stik vervelend. Maar ik kan haar niet laten huilen want dan word de oudste wakker en dan heb ik 2 chaggo's! En mijn buren vinden dat ook niet leuk denk ik.

5. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Helaas geen tips voor je. Hier slaapt madam altijd tot 8.00/8.30. Maar ook hier wordt ze ineens vroeg wakker (voor ons doen dan) en wil ze er om 6.30/7.00 uit.
    Misschien dat ze een beetje last hebben van de 11 maanden sprong? Hier heeft ze verder nergens last van alleen dat ze vroeger wakker wordt dan normaal. Het is voor jou idd echt vervelend dat het zo vroeg is, maar het gaat wel weer over.
    Wat al gezegd is, misschien wat warme melk in bed geven, dus niet eruit halen, dan slaapt ze misschien nog een uurtje. Verder zou ik het echt niet weten.

6. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    En hoelaat gaan jullie kindjes naar bed

7. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Hier gaat onze meid meestal tussen 19.00 en 20.00 te bed. Dat ligt er net aan hoelaat ze wakker is geworden (zij bepaalt het ritme voor de dag).

8. firegirl

firegirl Niet meer actief

Emma gaat altijd om 19 uur naar bed.

9. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Nou dan denk ik dat Jadey minder slaap nodig heeft want hier gaan ze pas om kwart voor 9 naar bed. Smiddags gaat ze nog lekker 2 á 3 uur naar bed.

@tijgertje1 warme melk in een flesje geven gaat nogal moeilijk als ze bv krijg. Kolven doe ik al een tijdje niet meer.

10. adi

adi Niet meer actief

Je kunt haar na de BV misschien bij jullie in bed leggen, daar slapen kindjes meestal veel langer uit ;)

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Is half 7 niet gewoon een doodnormale tijd voor een kind om wakker te worden en is het advies niet eerder om er gewoon aan te wennen dat je luxe-leventje voorbij is?
    Ik bedoel: logisch dat je probeert of ze nog even wil slapen hoor, als je gewend was tot 8 uur Maar lukt dat niet, dan is het vette pech toch? Ik zou er iig niet hemel en aarde om gaan bewegen, maar je kind haar natuurlijke ritme lekker laten hebben!
    Ik vind half 7 een zeer schappelijke tijd, (hier is het alweer een tijdje half 6/6 uur...)

12. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Nou het zou goed zijn als ze om half 7 eruit kwam en dan vrolijk zou zijn maarnou is het janken en gillen tot een uur of 1 dat ze weer naar bed gaat. maar ik vind dat als ze om 9 uur slaapt en dan om 5 uur voor de eerste keer wakker is wel heel erg kort hoor.

13. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Oeps sorry, niet goed gelezen :). Kan je misschien niet bijv rond een uur of 9 of zo wat fruit geven, dan nog wat bv en dan weer in bed leggen. Misschien dat ze dan nog een uurtje gaat slapen. Ik zou het verder echt niet weten.

Share This Page