Ongesteld of niet???

Discussie in 'Miskraam' gestart door Noukkey, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukkey

Noukkey Nieuw lid

11 jun 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben nieuw op het forum en weet dus niet of ik hier goed zit. Zo niet, dan hoor ik het wel.

Ik vroeg me het volgende af: Op 17 juni zou ik ongesteld moeten worden, mijn man en ik hebben in de afgelopen maand uitgebreid geklust. Maar nu heb ik dus bloedverlies. Op internet vind ik wel info over innesteling maar dat zou dan een paar spetters moeten zijn, terwijl bij mijn bloeding de Niagarawatervallen in het niet vallen... Mijn liefste vriendinnetje zegt dat dit gewoon een innesteling kan zijn, maar zelf twijfel. Ben ik nou ongi of is het innesteling?

Wat ik me dus afvroeg is of er meiden zijn die een week voor nod veel bloed hebben verloren en toch zwanger bleken te zijn?

Liefs, Anouk

2. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie

hallo,

is dit de 1ste cyclus zonder pil? anders kan je cyclus wat van slag zijn en zijn het gewoon je maandstonden.
    ik denk eerlijk gezegd dat je gewoon wat vroeger ongesteld bent geworden, als je meer inzage in je cyclus wil hebben kan je best gaan temperaturen dan weet je wanneer je je eisprong gehad hebt en kan je rekenen wanneer je ongesteld hoort te worden.

veel succes met zwanger worden!

Deel Deze Pagina