In de wacht bij canaal digitaal....

Discussie in 'De lounge' gestart door Rianne 85, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Jemig wat zit ik hier te koken!!!!!!!
    Sta al 48 min bij canaal digitaal in de wacht, inmiddels 2 x doorverbonden, zonder een reactie van mij af te wachten.....
    Ook nog een fout van hun!!!!
    Die stomme anouk met haar nummer lost heb ik nu al 88 x gehoord, ik ben niet meer voor rede vatbaar!!!
    Zooooooooooo dat moest ik even kwijt! Wat een ergernis!!

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Oh dat is inderdaad erg. En met iedere minuut dat het langer duurt, hoe bozer je wordt. Heel herkenbaar. Succes.

3. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Jeempie, hoop niet dat het een 0900 nummer is? Anders geld of een compensatie eisen hoor! Heb ik bij upc gedaan haha

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

wkoooow k geloof at de eerst volgende die ik aan de lijn zou krijgen de wind van voren zou krijgen

5. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Nou ben ik echt boooooooooooooooooos!!!!!
    Ze hebben gewoon de verbinding verbroken ofzo..... Krijg opeens een stem ervoor: dit nummer is niet in gebruik!!!
    Morgen maar even naar de bank, het bedrag weer terug halen en automatische incasso blokkeren! Had ik al deze moeite kunnen besparen....
    Heb al 2 maand geen abonnement meer, maar ze schrijven gewoon af...

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

daarom noem ik ze daar anaal digitaal sjonge jonge klantvriendelijkheid is ver te zoeken daar

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    wel een toepasselijk liedje overigens..

8. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    15 cent per minuut geloof ik..... maar ik bel ze nooooooit weer!i
    zoek het maar uit, kunnen toch niks afsluiten want heb niks meer van dat k*t bedrijf! Upc is inderdaad ook zo eentje....

9. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Wat een piep-bedrijf dan zeg :x
    Upc is ook zo vreselijk.
    Als je klant wil worden mag je gratis bellen...
    maar als je een klacht/vraag hebt kun je lekker betalend in de wacht.

(ik moet bekennen dat ik na een flinke tijd wachten ga mopperen,
    maar ben dan zo bang dat ze net opnemen en ik loop te fitten lol)

10. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Vreselijk!!
    Wij willen er zo graag van af!!

Ons abonnement is zo goed als afgelopen en wilde deze dan ook op gaan zeggen.. Nu is het zo dat wij enkele maanden geleden eredivisie-live hebben genomen en het andere contract nu dus veel langer door loopt..

Hier balen wij enorm van, omdat we soms niet eens wedstrijden kunnen kijken, geen ontvangst, en het beeld al sowieso niet gelijk loopt met het geluid. Maar toch lijken we er niet vanaf te kunnen komen..

11. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Ik zou voor de zekerheid nog een brief sturen en flink mailen om eventueel om je geld terug te krijgen!!

12. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Ik heb ook zo'n eeuwige strijd gehad met Canal Digitaal! Onze HD-decoder liep constant vast! Bleek gewoon een grote fout in al die decoders te zitten. Maar al die 0900-nummer kosten, daar werd je gek van. Ik zou gewoon een specificatie van je telefoonrekening vragen en het terug eisen! Zeker als het hun schuld is! (Heb met KPN ook problemen gehad, en hun stortten dezelfde dag nog een compensatie voor de telefoonkosten!)

Ik zou wel uitkijken met niet betalen, want als ze het eenmaal uit handen geven naar een incassobedrijf, dan MOET je betalen (inclusief alle bijkomende kosten/boetes).

Ik vrees dat er niets anders opzit om weer te bellen om alles op te lossen! Succes!

13. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik had daar dus een hele discussie over, we zijn een jaar lid geweest van upc, een jaar ellende! 4maanden geleden waren we er zo klaar mee en zijn t een en ander uit gaan zoeken, maar wat bljkt nou? Als ze niet leveren waar je wel voor betaald, kun je je contract laten ontbinden! Hatsee, byebye upc, helleeuuuu kpn(mja ging ook niet helemaal lekker in t begin haha)

14. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Ik weet van iemand die er werkt, dat ze 3x de kans krijgen om alles werkend te krijgen waar je voor betaald. Als ze hier niet aan voldoen, moet jij de gelegenheid krijgen om kosteloos je abonnement op te kunnen zeggen.

Deel Deze Pagina