Voor het kinderfeestje van mijn dochters wil ik 3d letters maken van papier. Nu ben ik op zoek naar een soort bouwpakketje van een 3d alfabet. Zo dat je die letters zelf kunt knippen en in elkaar kunt zetten. Weet iemand of je dat ergens kunt downloaden? Ik heb totaal geen inzicht, dus zelf maken is geen optie...
Klopt dat ze ze bij de Xenos hebben, maar ik vind het een beetje een dure aangelegenheid om die allemaal te gaan kopen voor een feestje. Het gaat me een beetje om dit idee, alleen dan letters zonder tierelantijntjes: Woensdagmiddag: een 3D alfabet maken | Mila Brera
Als je op die site een paar keer doorklikt kun je de templates van de letters op printformaat vinden!
Wat onwijs leuk! Ik kan je niet zo snel helpen. Maar je hebt mij wel geholpen, sta voor de klas en dit is een leuke knutselactiviteit! Ik denk dat ik dan alle letters uitprint, plaatje ervan af haal met kopiëren en dan lekker aan de knutsel.
ik vind ze ook super leuk (ben ook leerkracht) ik zou ze printen, de buitenlijnen dik overtrekken met zwarte stift. Dan een wit blad erop en weer overtrekken. Dan heb je een "lege" letter. Dit blaadje kunnen je dan gebruiken om te kopieeren op dikker wit papier. Leuk hoor, ik ga het volgende week gebruiken met de crea les!
Ik zag het op pinterest wel op een slimme manier.. Letters uit karton, bekertjes er tussen en omwikkelen met tape..