Hallo allemaal, Begin van de maand heb ik een miskraam gehad en gelukkig was ik al heel snel van alle ellende af. Sinds een paar dagen heb ik pijnlijke tepels (wat ik bij de 1e zw ook had) ook heb ik het zelfde gevoel in mijn buik. Mijn cyclus weet ik nu niet maar dacht 29april mijn eisprong gehad te hebben. gister had ik een test gedaan en die gaf negatief. Toen ik hem vanmorgen weg wou gooien zag ik ineens een 2e streepje. Ik weet dat dat ver buiten de afleestijd is. vanochtend heb ik dus weer een test gedaan en dacht daarop ook niks te zien. Nu een paar uur later zie ik weer heel licht een streepje. Je moet wel erg goed turen. het is lastig om het op de foto te krijgen maar ik zal de foto toch plaatsen. Is dit positief? zo nee hoe kan het dat ik op 2 keer toe een tuurstreepje zie.
KV heeft wel iets langer nodig tegenwoordig maar uren later kijken vind ik wel link. Had je een half uur na testen ook gekeken? Morgen weer testen zou ik zeggen! Ik duim mee!
Ik zie wel iets, maar het streepje moet na een half uur wel echt zichtbaar zijn en niet na een paar uren. Dit is puur zodat je geen valse hoop krijgt.
Op elke kv test die ik heb gedaan had ik hetzelfde streepje en geen van die keren was ik zwanger. Ik hoop voor je dat het voor jou wel een goed teken is maar de kv testen heb ik niet zo hoog zitten!
Ik zie het streepje zonder te turen. Ik hoop met je mee dat het streepje terecht is . Ben benieuwd naar je volgende test!!
Ik denk dat het nog beide kanten op kan.. Hier boven is al gezegd dat dames een dergelijk vals streepje hadden. Bij mij begon het streepje ook zo en was niet vals. Als ik jou was zou ik morgenochtend met ochtendurine testen en dan na max 30 minuten aflezen. De KV heeft wel wat langer nodig (voor je NOD zeker wel 10 minuten) en is tot 30 minuten geldig. Timer op 28 minuten zou ik zeggen en dan 2 minuten turen (en een foto voor ons maken ) Succes, ik duim met je mee!