Een vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Richa, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Richa

    Richa Actief lid

    9 aug 2007
    186
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Hey,

    Ik ben 5 augustus voor het laatst ongi geworden, en nu wil ik graag weten wanneer ik mezelf dan evt kan testen?
    Het is mijn 1ste maand, maar er gaat van alles door mijn lichaam heen joh... Ben s' avonds erg moe, en heb al een paar dagen last van hoofdpijn. Had al gelezen dat je lichaam je erg in de maling kan nemen he? :(

    Ik hoor het wel van jullie!

    Liefs
     
  2. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Hoi Richa,

    Ik weet niet hoelang je cyclys is maar ff van 28 dagen uitgaande kan je testen vanaf 2 september.

    Je zal dan nu in je vruchtbare periode zitten en je eisprong ong.zondag hebben. dus miss zijn je klachten een naderend ei. Ik voelde me ook zo vreemd rond me eisprong. vandaar,

    Ik kan er ook naast zitten natuurlijk, want ik heb geen verdere info van jou. hoop dat je er wat aan heb.

    xxx Bambi
     
  3. Elisa

    Elisa Actief lid

    6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Er zit in het menu een calculator. Het lastige is alleen dat je niet weet hoe lang je cyclus duurt... De eerste maanden zijn moeilijk. Mijn lichaam heeft er 6 maanden over gedaan om in een ritme te komen. Maar iedereen is anders. Mijn eerste maand was ik er van overtuigd dat ik zwanger was. Maar helaas waren het ontpillings verschijnselen en inmiddels ben ik al weer 11 maanden verder. Hoop voor je dat het bij jou wat sneller gaat...
     
  4. Richa

    Richa Actief lid

    9 aug 2007
    186
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou dat hoop ik idd ook hoor..... !
    Ik ga 31 augustus een lang weekend weg en als ik voor die tijd nog niet ongi geworden ben, test ik me die vrijdagochtend!
    Ik heb die testen van het forum, dus ben benieuwd. Je kan het 4 dagen van te voren al testen he!
    Maar eerst vanavond maar weer eens klussen!

    Liefs
     
  5. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    De meeste testen pas positief op of na der NOD.. Dus het beste zou je toch nog even moeten wachten op je NOD. Want het is zo zonde anders van die dure testen..

    Zo denk ik er tenminste over hoor. ;)
     
  6. Richa

    Richa Actief lid

    9 aug 2007
    186
    0
    0
    Zuid Holland
    Maar ik weet toch helemaal niet hoe mijn cyclus is? Dus wie weet heb ik wel een cyclus van 25 of 26 dagen....
    Want volgens die testen van hier, zou je 4 dagen van te voren moeten kunnen testen, dus als ik wel een cyclus van 28dgn heb, zou ik het dan moeten weten....

    Pff ik baal wel soms dat ik er zo mee bezig ben, wou dat dat wegging, maar ik vind het zooo spannend allemaal! :)
     
  7. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Het nadeel van voor je nod testen is dat stel dat je positief test je nog steeds ongi kan worden. Weet zo de cijfers niet precies maar heel veel succesvolle bevruchtingen gaan toch nog mis. Normaal zou je dit dan niet merken omdat je gewoon ongi word. Als het vruchtje niet goed of voldoende ingenesteld is gebeurt dit.
    Het is natuurlijk wel extra erg als je denkt zwanger te zijn en een aantal dagen later toch ongi word. Ik zou dus als ik jou was gewoon even "rustig" ;) afwachten. Succes.
     
  8. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Yep en ik weet t...ik had een posi test twee weken geleden en afgelopen maandag was NOD dus was te vroeg met testen en daarna nega testen gehad... volgens HA vroege miskraam!

    Ben nog niet ongi.. dus het kan altijd nog maar ga er niet vanuit! Zou idd ook wachten tot na NOD.. teleurstelling is echt giga!

    Liefs Gina
     
  9. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Gina82, ik snap je teleurstelling. 't Is ook wel lastig allemaal. Maar dit is je eerste maand, en ik zou zeggen, probeer 't wat van je af te zetten, maak jezelf niet gek. Ik vond dat de eerste maand ook moeilijk, in de tweede ronde ging 't beter. Maar 't idee dat je zwanger zou zijn wat daarna de grond in geboort wordt is wel erg teleurstellend. Ik maak met mezelf telkens een afspraak voor een dag waarop ik mag testen: anderhalve maand ná de dag waarop ik ongesteld ben geworden. Dan weet je bijna zeker dat je een kloppende teste in handen hebt als die dan positief aangeeft. Dat werkt, iig voor mij wel, een stuk rustiger.

    Succes ermee. Ik hoop dat je geluk hebt de komende ronde, maar, kop op! Je bent nog maar net bezig. Ten slotte willen we allemaal graag en sommigen wachten al veel langer dan jij en ik!
     
  10. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoi Free Willy,

    Bedankt voor je lieve reactie!
    Ja weet ik ook, ik maak me ook niet zo heel druk meer.. niet meer zenuwachtig in ieder geval!
    We zien het wel is mijn motto!

    En natuurlijk wens ik iedereen heeeel veel succes!

    Liefs Gina
     

Deel Deze Pagina