Wie heeft er ervaring met medisch centrum kinderwens in leiderdorp

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wiessss, 13 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiessss

    wiessss Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Hallo meiden,
    Ik ben 29 jaar en wij zijn voor ons eerste kindje bezig al 3 jaar. Wij zijn beiden door de molen gehaald en blijken gezond te zijn. Dus onverklaarbare onvruchtbaarheid. Nu lopen we al een tijdje bij ons in de buurt in een ziekenhuis maar daar gaat steeds zoveel mis, elke maand is er wel iets. Daarom heb ik voor een second opninion gekozen bij medisch centrum kinderwens. Maar nu was ik benieuwd naar ervaringen van mede lotgenoten?? Ik moet er 20 aug heen voor intake, vroeg me onder andere af hoe snel ik een behandeling zou kunnen krijgen, moet eind van deze week ongesteld worden 5 dgn later voor mn intake zou het nog lukken om in deze cycles een bahandeling mee te pakken??? En zijn er dames die daar snel zwanger zijn geworden na hun overstap???? Sorry voor het lange verhaal, maar ben gewoon heel benieuwd.
     
  2. Sandrabk

    Sandrabk Actief lid

    9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Hoi Wiesss, Toen wij begonnen met icsi een aantal maanden geleden konden wij meteen starten (weliswaar loop ik in het ghz ism mck). Ik kom daar dus alleen voor de tp en de punctie. Ik vind het een prettig ziekenhuis (kleinschalige afdeling) aardige artsen. Helaas 1e verse tp mislukt. Nu nog 4 cryo's in de diepvries en binnen 1,5 week een cryotp. In welke ziekenhuis lopen jullie nu? Succes
     
  3. Anto1909

    Anto1909 Actief lid

    18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    He wiessss, wij hebben er de 18e een gesprek ivm second opinion. Ook wij zijn niet tevreden over ons huidige zkh en hopen dat hun een frisse blik willen werpen op ons iui traject. Ik vind het spannend om weer ergens "opnieuw" te starten.
     
  4. wiessss

    wiessss Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    bedankt voor jullie antwoord. ik zit nu in het franciscus zkh. maar ik las in de papieren dat ze hopen je binnen 2 wkn te bespreken in het team en dat je daarna pas hpor waar je voor in aanmerking komt. dat zou ik wrl jammer vinden want dan kan ik pas in okt starten ivm een vakantie en we hebben er al 1,5 maand verpkichte pauze op zitten
     
  5. Daar zou ik inderdaad rekening mee houden.. Ze hebben bij de balie (soms?) ook formulieren liggen waarop staat dat het ook langer kan duren, in drukke periodes, waardoor er een wachtlijst is. Deze maand meteen starten is niet heel waarschijnlijk, vrees ik..
     
  6. wiessss

    wiessss Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    ja daar was ik ook al bang voor. Nouja wie weet ben ik de uitzondering hihi.
     
  7. Anto1909

    Anto1909 Actief lid

    18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat is het prettig in het mck! Vanmiddag een 1e gesprek gehad. Aardige mensen achter de balie en een fijne arts! Duidelijke uitleg en goede vragen gekregen en mogen stellen!!! Volgende cyclus bloedonderzoek en echo, maar ook semen onderzoek. Dan gaan ze met de informatie uit het andere ziekenhuis en hun eigen info kijken of we met iui bij hun door mogen!!!! Heel fijn, wij hebben een goed gevoel er door gekregen.
     
  8. Miffy82

    Miffy82 Bekend lid

    30 aug 2011
    609
    0
    0
    Wat fijn Anto1909 :)
    Heel veel succes!
     
  9. junior1

    junior1 Bekend lid

    21 feb 2010
    649
    1
    18
    Wij hebben ook in het MCK gelopen. Vond het een hele fijne omgeving met fijne mensen. Ze zullen wel eerst hun eigen onderzoeken willen doen en dan besluiten wat de beste optie voor jullie is.

    Zelfs al hebben ze geen wachtlijst, dan denk ik niet dat je deze cycles al kan beginnen. Maar wie weet. Niet geschoten is altijd mis ;)
     
  10. Wish2

    Wish2 Actief lid

    1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij lopen inmiddels ook al al weer 3 jaar bij mck na overstap van ander zh en dit hadden we veel eerder moeten doen, hele fijne kliniek lieve artsen en dames achter de balie. Ik vroeg deze week nog aan onze arts of er een wachtlijst is voor ivf en dat is er op het moment niet, succes morgen met de intake!
     
  11. schorpioen79

    schorpioen79 Fanatiek lid

    16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hebben ook onze behandeling in het mck gehad. Wij zijn erg tevreden, de medewerkers zijn vriendelijk, maar ook zakelijk, maar daar hou ik wel van. Wij konden ook snel starten, maar we moesten wel eerst naar de voorlichtingsavond.
    Als het nodig is gaan we zeker terug naar het mck, we hebben daar ook nog een cryo in de vriezer.
    Succes!!
     
  12. Anto1909

    Anto1909 Actief lid

    18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Miffy82 thanks!!
     
  13. Sandrabk

    Sandrabk Actief lid

    9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Wiess, hoe is de intake gegaan?
     
  14. wiessss

    wiessss Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    nou ik ben erg positief. Gisteren fijne intake gehad, vanmorgen zaadonderzoek en echo bij mij. 10 sept de uitslag em afhankelijk daarvan start we n met ivf of doorgaan met iui. Heb er een zeer goed gevoel bij ben blij.
     
  15. Anto1909

    Anto1909 Actief lid

    18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed zo Wiessss!
    Ik was gisteravond ongesteld geworden en moet nu morgen tussen de middag voor bloedonderzoek en echo komen. Wordt weinig slapen voor mij gezien mn nachtdiensten en weinig mogelijkheden daar helaas. Maar als ik morgen de afspraak laat gaan lan het pas weer een maand later, vind ik nu ook niet echt tof. Dus toch maar aan de red bull vrees ik. Ze zijn wel snel met reageren wat fijn is!!
     
  16. Sandrabk

    Sandrabk Actief lid

    9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Goedom te lezen Wiesss. Spannend, nog even wachten op de uitslag.
    Anto, veel succes, hoop dat je wakker kunt blijven. In een dag een maand gewonnen, dat zou ik ook niet voorbij laten gaan :)!
     
  17. Anto1909

    Anto1909 Actief lid

    18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ik had een meevaller. Omdat ik vanuit mijn nachtdienst gewoon wilde wachten op mn afspraak (omdat Leiderdorp dichterbij mn werk is en heen en weer rijden vandaag niet mijn favo bezigheid) hebben ze mij super lief tussendoor geschoven. Ik was hier niet vooruit (ben van afspraak=afspraak en als ik te vroeg ben is het mijn probleem en niet die van anderen). Dus ipv nu bloedprikken ben ik al op bed. De echo zag er veel belovend uit ( als een jonge blom zei de arts haha) en bloedprikken was zo gefixt. Nu wachten op dr afspraak om te horen of ze iui bij ons willen gaan doen. Spannend. Wiessss ik ga voor ons beide hard duimen!!!!
     
  18. wiessss

    wiessss Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    ja ze denken echt met je mee inderdaad. Ik had gister om 9:20 uur echo en manlief moest om 11:00 uur zn potjr vullen maar toen we k w amen zei ze meteen jullie mogen direct door na de echo echt super aardig 9:40 uur waren we weg haha. Ik heb er echt een goed gevoel bij, ik duim ook heel hard voor ons anto al vind ik het nu wel spannend en lang wachten tot de uitslag (3 wkn maar hoor haha) daarna op vakantie en dan starten
     

Deel Deze Pagina