Ik heb het gevraagd aan mijn eigen gyn. Je kan het ook in het wkz vragen. En ik heb GOED nieuws De uitslag is binnen en er zijn geen afwijkingen gevonden! Ik voel me 10 kilo lichter Ben zó opgelucht. Wij hebben iets te vieren! Ik blijf uiteraard voor jullie duimen meiden. Op naar nog meer goed nieuws!
Heyy Diazz Wat een super nieuws voor jullie!! Nu weer genieten.. Hoelang duurde het nu voor je de uitslag had?
Thanks! We hebben 12 dagen op de uitslag moeten wachten. Gisteren ( zaterdag) kwam de brief binnen. Jij nog veel sterkte met afwachten!
Wauw Diaz, ik was even 3een paar dagen niet geweest. Gefeliciteerd meid!! Wat een fijn nieuws!!! Wat zal dat een opluchting zijn!! 12 dagen dus, ik zal het even bijhouden. Wij zijn afgelopen maandag geweest. Nu dus wachten..
Dank je wel! Ik durf ineens wat meer te genieten van mijn zwangerschap. Jij nog heel veel succes met afwachten. Mijn duimen draaien voor je!
Alohaaa dames! Nou heb de brief binnen hoor! met het goede nieuws dat er geen aanwijzing is gevonden voor enige afwijking Dus ben superblij en opgelucht! En Binalo voor jou duimen we hoor!
Jippie MamavanDenM. Fijn en goed nieuws!! Sorry late reactie, had hier even niet gekeken en mijn melding stond uit.. Wij wachten nog flink in spanning!
Dankjullie wel! Ik hoop dat anderen die dit lezen ook allemaal goed nieuws hebben! Het wachten duurde lang, maar wat een opluchting zeg!!
Gefeliciteerd met alle goede uitslagen dames! Zou iemand me kunnen vertellen wat de kosten van de test zijn als je er zelf voor kiest zonder doorverwijzing?
Wij zijn in Antwerpen geweest en betaalde daar 590,- voor de test. Wachttijd was 10 dagen inclusief het weekend.