Hij slaapt slecht als hij naar bed moet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan kan de hele dag lekker slapen ieder dagdeel gaat hij gewoon naar bed. maar dan komt het zodra meneertje 's avond naar bed moet dan heeft ie er allemaal geen zin in om erin te slapen en zet hij zijn keel op en is otroostbaar. als we hem slapend in zijn ledikant leggen dan is ie of gelijk wakker of binnen 10 min en is ie helemaal van de kaart.
    Een lampje aan of uit helpt niet.
    een muziekje helpt niet
    een strakke piama of een losse helpt niet.
    een grpte maat luier helpt niet
    wie o wie kan ons helpen want we zijn bijna 2 uur bezig voordat hij er á vond inlicht terweil overdag is het neerleggen en slapen.

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Zou het kunnen dat hij nog niet moe is, wanneer hij in z'n bedje moet.
    Bij Serjenka hebben we dit ook een tijdje gehad. We dachten we leggen haar rond 19 uur in haar bedje, zodat ze wat ritme krijgt, maar ze ging steeds aan het huilen, zeg maar schreeuwen. We hebben haar daarna een beetje langer op gelaten tot we zagen dat ze moe werd en toen was het geen enkel probleem om haar naar bed te doen. Ze was meteen stil en ging ook slapen.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    als we gaan wachten doet hij dood en dood moe is 's avonds dan is het tegen 11 uur. Maar hij komt wel om 4 uur uit bed dus vind ik 11 uur telaat. Ik weet dat een kind er geen rekeking mee houd.
    als je hem na zijn voeding bij je pakt of in zijn wipper legt na zijn voeding dan slaapt hij wel gewoon 's avonds maar zijn bedje ho maar.
    tewijl we he,m helemaal niet in bed nemen s nachts alleen smorgens om lekker te kroelen niet om te slapen

4. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Moet hij om 4 uur uit z'n bedje, of wordt hij dan vanzelfs weer wakker?

5. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Misschien juist even laten gaan? Ik laat Hind soms echt huilen, want die wordt alleen maar gekker als we steeds bij haar komen. Zij is dan echt overprikkeld.

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hier de laatste dagen ook zo eentje. het kan ook zijn dat ze overprikkeld zijn. eerst voede ik vaak boven en nu beneden , en hij zit dan ook met papa die natuurlijk altijd een beetje gek doet. en denk dat dat het wel eens zijn kan.
    maar ik leg hem soms ook gewoon erin hoor, want na uren te lopen met hem moet die toch eens slapen. want op een gegeven moment wou die snachts ook niet meer. maar ik probeer hem nu minder prikkels te laten krijgen.

7. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    ik sluit me hierbij aan!

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Nee hij is om 4 uur wakker. Klaar wakker.

9. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    's Nachts dus?
    Ik ben vrij gemakkelijk. Toen Hind nog 's nachts de fles kreeg, was het vrij gemakkelijk. Fles en weer in bed. Slapen of niet, maar ik ging echt niet met haar opzitten. Ik merkte dat dat bij Hind wel goed werkte, ook toen ze klein was. Overigens sliep ze al binnen een paar weken alleen en sinds die tijd slaapt ze ook beter en rustiger. Wie weet helpt dat ook nog?
    Sommige mensen vinden mij trouwens streng, maar ik ben nog altijd niet moeder om mijn kind te entertainen, vooral 's nachts niet. :)

10. sarah25

sarah25 Lid

22 nov 2006
    37
    0
    0
    Mijn kleintje heeft hetzelfde probleem. Als ik haar savonds in bed leg wil ze niet slapen en begint ze ook te huilen. En dan wilt ze tot 2 uur s'nachts drinken of op mijn arm.
    Ik laat haar altijd eerst 10 min huilen en troost haar daarna even en leg haar weer terug. Ik ga niet met haar op de arm rond lopen.
    ik doe ook het licht heel zacht (bijna donker) en geef haar verder geen aandacht.
    Het werkt nog niet ben nu een week bezig.
    Ik zou ook graag tips willen hebben want het werkt nog niet.
    Mij is wel verteld dat inbakeren helpt.
    wie o wie heeft er een goede tip?
    ps in bad doen heb ik al geprobeert

Deel Deze Pagina