nu al eenkennig?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door inkie, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkie

inkie Actief lid

16 mei 2006
    118
    0
    0
    Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met eenkennigheid? We hebben het idee dat ze geen zin heeft om bij andere mensen te zitten of door hun vastgehouden te worden ook niet door opa en oma die ze toch elke week ziet, iemand tips?

Bedankt!
    Inkie

2. Nicole28

Nicole28 Actief lid

2 okt 2006
    120
    0
    0
    Purmerend
    Lynn is morgen 5 maanden en is ook al eenkennig. Ze zet het op een brullen als ze bij een voor haar vreemde op schoot wordt gezet. Haar ene opa en oma ziet ze maar 1x in de 2 weken en daar wil ze dus weinig van weten. Op een afstandje, veilig bij mamma of pappa op schoot wil ze nog wel naar ze lachen. Je kan hier niks aan doen, gaat vanzelf weer over.

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman was ook met 4 maanden al eenkennig.
    Niets aan te doen!

4. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Mijn hompie is nu 7 weken en ik krijg het idee dat hij alleen bij mij en mijn vriend wil zijn.

5. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    Anique is nu bijna 4 maanden en al een paar weken enorm eenkennig....... het liefst wil ze papa of mama, iemand anders? Brullen!

6. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diƫtist in opleiding
    Normaal gesproken horen ze het rond de 7 maanden te zijn ofzo. Nou, Hind is nu een jaar en die begint nu wat eenkennig te worden. Heel schokkend is het niet. Ik denk dat ieder kind zijn eigen ritme heeft. Gewoon goed naar je kindje luisteren en opvangen als daar behoefte aan is.

Deel Deze Pagina