O ik moet het echt even kwijt hoor, laatste 2 weken amper groente gegeten, twas zo duur (of zoonlief lust het niet) dus veel pasta gegeten en brood gegeten. maar vandaag stond er een doos voor de deur, (al de 2de keer van deze persoon) en wow ik werdt er stil van alleen al dat fruit al pruimen iets wat we al heel lang niet gehad hebben, een mango net zo. dat is voor ons niet haalbaar om te kopen. en koekjes ook een paar voor zoonlief ons koekiemonster, en 2 keer nee 3 keer groente want wij eten de komkommmer met dit mooie weer ook als groente bij sla en gebakken aardappels. en dan nog wat andere spulletjes de doos was enorm zwaar. dan sta je daar weer met een traantje. van de week ook al kleding gekregen voor sven, net als 2 weken terug ook al (wat nieuwe kleertjes) en dan zijn er nog wat broekjes onderweg, en nog een pakket kleding wat ik heel erg lief voor een klein bedrag kon overnemen. wow en dat van mensen die ik in real live niet ken, daar wordt ik toch even stil van, en zou zo graag wat terug willen doen voor ze, maar ja klinkt stom maar kan geen geld kosten. tis nog een paar weken doorbikkelen, en dan staan we voor de rechtbank voor de wsnp, en ik hoop zo dat we er door komen en dan eindelijk eens rust kennen. we hebben geen schulden bij postordebedrijven en dat sooort zaken, we hebben geen dure apparaten, maar helaas een dure dsb hypotheek, en een man die als kostwinner zijn baan kwijt was, pff we komen er over heen hoor. een paar jaar bikkelen in de wsnp heb ik daar heel graag voor over, alleen de rust al. maar dit soort dingen als hierboven, meiden die dit voor je over hebben terwijl ze me in reallive niet kennen. onvoorstelbaar. en dan zijn er mensen als familie die dan soms zo tegenvallen, rare reacties als je zegt ik wil wel op je verjaardag komen maar ik kan helaas geen geld geven, ze zeggen niks maar de blik zegt genoeg. maar goed ik zeg ook ik wil ook niets op mijn verjaardag, als alleen de komst en de gezelligheid, we zullen dus zien volgende weeek hoeveel er gaan komen. zo nou wou het even van me afschrijven ik heb geen namen genoemd, weet niet of de dames het op prijs stellen. maar meiden mega bedankt.
Ik kan me voorstellen dat je daar helemaal emotioneel van wordt. Geweldig meid dat mensen jou zo kunnen en willen helpen. Geniet van al het lekkers en moois
Wat ontzettend lief!! Zo had ik een poos geleden ook een mooi kleding pakket gekregen van iemand van hier.. zo ontzettend lief.. Ik had gezegd dat ik dan wel op zijn minst de verzendkosten wilde betalen.. aangezien dat veeeeel goed koper is dan zelf al die kleertjes kopen. Tot op heden nog steeds geen bankrekening nummer ontvangen..
Zit hier met een brok in mijn keel! Wat superlief van die meiden!!! Er bestaan echt engeltjes in deze soms harde wereld. Ik duim dat jullie in de wspn mogen!
Wat ontzettend fijn voor jullie! En wat ontzettend akelig dat jullie zoveel zorgen hebben over geld, terwijl jullie zo je best doen. Dat doet me beseffen dat ik blij moet zijn met alles wat wij hebben, het is zo makkelijk om dat vanzelfsprekend te gaan vinden, maar dat is het niet. Heel veel succes met de aanvraag voor de wsnp!
Wat fijn he dat er ook velen lieve mensen zijn die voor anderen klaar staan. Ze verwachten echt geen bedankje wat geld kost hoor. Gewoon bedanken is echt genoeg.
Dat is erg lief van ze!,, julie moeten het dan ook wel erg nodig hebben als je geen groente kan kopen.. Ik hoop dat julie er als gezin weer snel boven op komen!
echt super inderdaad! Afgelopen zaterdag waren ze van de voedselbank bij ons in het winkelcentrum, ze deelden briefje uit met de vraag of iedereen die de supermartk inging wat houdbare producten zou willen kopen voor de voedselbank, ik denk, dat mogen we van mij elke week wel deon!! voor 5 euro had ik awt blikken groente, wat pakjes soep, pot pindakaas en een zak macaroni! dat is zo'n kleine moeite, die je niet neemt als het niet zo makkelijk voor handen gegeven is, maar wel als ze er dus echt staan... Net zoals kleding e.d. weggeven, wij geven dat dan vaak aan een stichting voor Roemenie, maar zal es op internet strunen of we dat ook meer hier in de buurt kunnen doneren. want de zolder staat vol met jongenskleding t/m maat 80 hiero...
ja wij zitten ook bij de voedselbank elke 2 weken, maar helaas door ziekte ben ik al 2 keer niet kunnen gaan, balen is dat. maar goed we zijn gezond dat is het allerbelangrijkste, en voor mezelf maakt het niet uit maar ons kleine manneke die wil ik niets te kort doen. we hebben wel altijd appels en bananen in huis, halen we bij de aldi of lidl, verder begint de stampottijd voorbij te gaan, baal ik van want kan je altijd 2 dagen van eten. is nu lekker met een emmer water buiten aan het spelen heerlijk weer, heeft net lekker een zalkje dora koekjes op, nou ik ga weer naar buiten er wil er een plassen, zal fijn zijn als hij zindelijk is
Fijn hoor dat je zo goed geholpen bent. Hoop dat jullie er snel bovenop zijn. Zit helaas in dezelfde situatie. Ben sinds 2 weken weer aan het werk. Het is ff roeien met de riemen die je hebt.
Dobbel mischien de verkeerde vraag in het verkeerde topic maar ik vroeg me af of jij ook haak creaties verkoopt?
heel soms, ik adverteer er niet mee, en soms krijg ik de vraag of iets wil maken en dan doe ik dat wel. mensen roepen altijd dat ik een webshop moet beginnen, maar helaas dat is niet mogelijk als ik in de wsnp kom mag dat niet, denk dat ik nu gemiddeld 1 a 2 dingetjes per maand verkoop, en daar onderhoud ik mijn hobby van, en nu heb ik een groot project dat gaat appart voor kleding enzo voor sven. maar helaas mag je er verder weinig op zeggen op het forum want alles wordt als commercieel gezien. een aantal meiden van bovenstaande heb ik ook al eens iets gemaakt als bedankje, voelt voor mij goed en hoop dat ze het leuk vinden, en anders maken ze er maar weer iemand anders meee blij, dat mag ook
wat is jammer, dat ik geen webshop mag, jaaa dat is ook jammer, ga straks nog wel een balletje opgooien bij de bewindvoerder, om te kijken of er bepaalde afspraken over gemaakt kunnen worden, of dat ik bv toestemming krijg om 1 a 2 dingen per maand mag verkopen. maar als iemand echt iets van mijn hand gemaakt wil hebben dan mag je altijd een pb sturen met de vraag . Ik zit er nog niet in de wsnp dus nu mag het nog daarna alleen als ik toestemming heb want ben niet van plan om ook maar de wsnp op het spel te zetten voor een paar euro zeg maar. maar mams lief zij al wellicht kan je dan ruilen voor bv een kledingstuk ofzo voor sven als iemand graag wat gemaakt wil hebben, dus ook altijd een optie en dat mag zo wie zo altijd. maar goed, ik ga zoonlief maar eens even aankleding, hijbegint het nu toch koud te krijgen. lang genoeg met water gespeeld.